• Nyheter
  • ANMELDELSER
  • MAGASINET
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • ANNONSØRINNHOLD
KM
  • Nyheter
  • ANMELDELSER
    • Anmeldelse: Sjel (VOD, Disney+)
    • Anmeldelse: Operasjon Nordpolen: Svippen på eventyr
    • Anmeldelse: Ma Rainey’s Black Bottom
    • Anmeldelse: Pinocchio
    • Anmeldelse: Mank (VOD, Netflix)
  • MAGASINET
    • KINOMAGASINET 5•2018
    • KINOMAGASINET 4•2018
    • KINOMAGASINET 3•2018
    • KINOMAGASINET 2•2018
    • KINOMAGASINET 1•2018
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • ANNONSØRINNHOLD
    • Siste sjanse til å få Disney+ med spesialrabatt
    • Nå kan du bestille Disney+ for 590 kroner
    • Gå ikke glipp av én eneste utgave – bestill abonnement på KINOMAGASINET her
    • Ja, vi elsker Kinoklubben!
    • HOLD skaper engasjement for kinogjengeren
  • Facebook

  • RSS

KJØPEFILM

Reklamekampanje på kino for HMV

HMV-butikken på Heathrow Terminal 5. Foto: John Berge. © VIDEOMAGASINET
Reklamekampanje på kino for HMV
John Berge
John Berge
7. februar 2014

Den britiske underholdningskjeden HMV tyr til kinoreklame for å reklamere for Blu-ray og DVD-katalogen.

Det melder fagbladet DVD and Beyond.

Dette skal være HMVs første digitale kinokampanje på over fem år, og det skjer i forbindelse med prisutdelingsesongen innen filmbransjen.

HMV viser reklamefilmen for kampanjen via Digital Cinema Media, mens dette årets mest aktuelle nominerte filmer har kinovisninger.

Kampanjen fokuserer på HMVs store utvalg i prisnominerte og prisbelønte filmer, og skal vare i seks uker frem til Academy Awards-utdelingen 2. mars 2014.

Reklamefilmen er på 30 sekunder og blir vist fra 31. januar og tre uker. Kampanjen består også av reklameplakater.

Fokuset er på titler som Schindler’s List, Titanic og fjorårets Best Picture Oscar-vinner, Argo.

– Kinoene er ideelt, sier markedssjef Patrizia Leighton i HMV. Hun mener kinoene er unikt posisjonert for å levere det visuelle og emosjonelle engasjement med det filmelskende publikum, som HMW ønsker å oppnå med kampanjen.

HMW gikk gjennom et meget turbulent år i 2013, med flere nedleggelser. Per inngangen av 2014 skal kjeden ha 133 butikker i Storbritannia og fem i Irland. Varemerket har også butikker i Singapore, Hong Kong og Canada.

Relaterte sakerBlu-rayDVDKino
Kommentarer:
Klikk for å legge til en kommentar
KJØPEFILM
7. februar 2014
John Berge
John Berge @https://twitter.com/johnberge https://facebook.com/john.berge

Redaktør og daglig leder i JB Forlag.

Relaterte sakerBlu-rayDVDKino

Siste saker fra KJØPEFILM

Vi vet du elsker film. Sjekk ut vår nettbutikk!

John Berge29. august 2020
Les mer

4K UHD-bonanza fra Twentieth Century Fox Home Entertainment i oktober 2019

John Berge2. oktober 2019
Les mer

Videotoppen 2016: Zootropolis solgte mest

John Berge18. januar 2017
Les mer

Pixars ti toppfilmer

Trond Sätre27. september 2016
Les mer

SPECTRE ikke til salgs hos Elkjøp

John Berge26. februar 2016
Les mer

Utvidet versjon av Batman V Superman

John Berge25. februar 2016
Les mer
KM

KINOMAGASINET.no er et produkt fra JB Forlag, Halfdan Kjerulfsvei 6A, 1410 KOLBOTN.

Redaktør: John Berge • Tlf. 975 99 007

Redaksjonsassistent: Christian Høkaas.

I redaksjonen: Bjørn Harald L. Sønsthagen, 
Katrine Wang Svendsen
, Torbjørn Grav
, Marcus Patai
, Preben Lillebø Rongve, 
Matias Kjøstad, 
Torunn Sola,
Stina Ueland, 
Joachim Eikeri
, Rolf Einar Hammerås, Trond Sätre, Eren Gudny og Kaisa Waldenstrøm Breiland

Design: Per Mork • Tlf. 411 43 640

KINOMAGASINET.no følger Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Alt innhold er copyrightbeskyttet og kan ikke gjengis uten tillatelse.

Siste nyheter

  • Nå har også «Morbius» fått ny dato
    FILMLANSERING22. januar 2021
  • Nolan har trolig forlatt Warner for alltid
    FILMDISTRIBUSJON22. januar 2021
  • Da er det offisielt: Den 25. offisielle James Bond-filmen er utsatt for fjerde gang.
    KORONAVIRUSET22. januar 2021
  • Norges eldste kino får konkurrent
    KINODRIFT21. januar 2021

Aktuelle tema på Kinomagasinet

Forsiden Kino Anmeldelse Teknologi Video DVD Blu-ray VOD trailer drama film action Disney Fremhevet Netflix Marvel skrekk spenning Star Wars thriller superhelt komedie eventyr krim grøsser spillefilm dc Skrekkfilm animasjon x-men

© 2013-2020 JB Forlag. KINOMAGASINET.no startet 26. april 2013. Det trykte magasinet startet opp i august 2012, under navnet HIGH-DEF og skiftet navn til KINOMAGASINET i januar 2014.

Scroll for more
Tap

Sidebanner 1

  • Populært

  • Siste

  • Kommentarer

  • En lang rekke storfilmer utsettes enda en gang. No Time to Die og Fast & Furious 9 trolig først på kinoene høsten 2021.
    KORONAVIRUSET13. januar 2021
  • Anmeldelse: Sjel (VOD, Disney+)
    ANMELDELSE27. desember 2020
  • Edelh Lena Ingebrigtsen sier farvel til kinobransjen og blir museumsdirektør
    NYTT OM NAVN5. januar 2021
  • Femten toppfilmer fra 2020 fra anmelder Christian Høkaas
    TOPPLISTER30. desember 2020
  • Nå har også «Morbius» fått ny dato
    FILMLANSERING22. januar 2021
  • Nolan har trolig forlatt Warner for alltid
    FILMDISTRIBUSJON22. januar 2021
  • Da er det offisielt: Den 25. offisielle James Bond-filmen er utsatt for fjerde gang.
    KORONAVIRUSET22. januar 2021
  • Norges eldste kino får konkurrent
    KINODRIFT21. januar 2021
  • Skeie gir gass, ansetter flere og har fått ny salgssjef. – Scenemagasinet says:

    […] Skeie med Nordisk Film-kontrakt […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Norsk billettsystemselskap med nye vyer […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Flere forbedringer fra DX […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Filmprogrammering på nett fra DX […]

Sidebanner 2

Sidebanner 3

Sidebanner 4

Sidebanner 5

Sidebanner 6

Sidebanner 8

Sidebanner 10

Sidebanner 11

Sidebanner 12

Sidebanner 13

Sidebanner 14

Sidebanner 15

The Wolf Of Wall Street i utvidet versjon
Ingen videolansering før kinorunden er over