• Nyheter
  • ANMELDELSER
  • KINOBRANSJEN
  • LES MAGASINET DIGITALT
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
KM
  • Nyheter
  • ANMELDELSER
    • En sterk og adrenalinfylt oppfølger: John Wick: Chapter 4
    • Anmeldelse: Shazam! Fury of the Gods
    • Anmeldelse: The Dam
    • Anmeldelse: Ung pike på den irske landsbygda – The Quiet Girl
    • En trygg og blodig oppfølger: Scream VI
  • KINOBRANSJEN
    • Filmdistributørene hedret Vega Scene 
    • Kinoklubben har nådd en stor milepæl
    • Flere nye abonnenter på KINOMAGASINET på nyåret 2023
    • Kun Dolby-utstyr i Altas nye kinosal
    • ODEON slo kinodagrekorden fra 2019
  • LES MAGASINET DIGITALT
    • KINOMAGASINET 8•2022
    • KINOMAGASINET 1•2022
    • SPESIALBILAG: Lange flate ballær III
    • Et abonnement gir deg gratis digitalversjon og bladet tilsendt i Posten
    • Beskyttet: KINOMAGASINET 6•2021
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • Facebook

  • RSS

KINODRIFT

ODEON med ny langsiktig kampanje for å minne folk om gleden med å gå på kino

Jens A. Myren, Marketing Manager – Norway (t.v.) og Tony Fjærgård, Marketing Partnerships and Film Booker i ODEON kino. Foto: John Berge, KINOMAGASINET.no. ©
ODEON med ny langsiktig kampanje for å minne folk om gleden med å gå på kino
John Berge
21. september 2021

Med Nicole Kidman i front har AMC Theatres, som eier ODEON, lansert en verdensomspennende reklame- og profileringskampanje.

Poenget er å minne publikum om det som kinobransjen har påstått i årevis, nemlig at film er best på kino.

I ODEONs kampanje er slagordet «WE MAKE MOVIES BETTER».

Det er laget i alt fire korte reklamefilmer med den australske skuespilleren som skal understreke budskapet. (Se de alle under.)

De kalles Belong, Stories, Magic og Lift.

Hos ODEONs ni kinoer, samt kinoene i Bergen, Stavanger og Sandnes, så møter man heretter de ansatte ikledd nye arbeidsklær med deres nye motto: «WE MAKE MOVIES BETTER».

– Dette prosjektet skal vare i flere år fremover, forteller Jens A. Myren, Marketing Manager – Norway, i ODEON kino.

Slagordet og mottoene bak det vil prege hele kjedens profil.

Konseptet «WE MAKE MOVIES BETTER» inkluderer nemlig alt som gjør det til en god opplevelse å gå på kino. Den store skjermen og den flotte lyden, komfortable lenestoler å synke ned i, rekkevidden og servicen, jevn og enkel billettbestilling og fremfor alt den enormt gode følelsen av å dele en opplevelse med andre.

– Perioden siden våren 2020 har selvfølgelig vært en vanskelig tid for kinoer over hele verden, men nå ser vi endelig lyset i tunnelen og har et fantastisk filmtilbud for resten av 2021 og 2022 som vi vil fremheve ved hjelp av vår nye plattform WE MAKE MOVIES BETTER, sier Jens A. Myren.

Nicole Kidman er ODEONs nye frontfigur for den nye kampanjen. Foto: AMC.

Her kan du se ODEONs nye reklamefilmer. Ja, de er forskjellige, selv om «preview»-bildet er identisk på alle:

LES OGSÅ:

Nå har ODEON kino fått ny markedssjef med ansvar for alle kinoene

PS! Det er også en nasjonal kinokampanje i regi av Film & Kino & andre aktører i bransjen. Les mer om den her:

En ny, nasjonal reklamekampanje har som mål å lokke folk tilbake til kinoene

3,5 millioner kroner til den nye kinokampanjen

Rødgrønne partier vil se på muligheten for lovfestet nasjonalt kinovindu

 

Relaterte sakerForsidenKino
Kommentarer:
Klikk for å legge til en kommentar
KINODRIFT
21. september 2021
John Berge https://facebook.com/john.berge

Redaktør og daglig leder i JB Forlag.

Relaterte sakerForsidenKino

Siste saker fra KINODRIFT

Lover halv pris på alle kinobilletter med ett unntak

admin21. mars 2023
Les mer

Kinogiganten ODEON inntar Bodø

John Berge19. desember 2022
Les mer

ODEON med «pop up»-stunt hos Oslo City

John Berge9. desember 2022
Les mer

ODEON kino mister Sarpsborg kino. Erkekonkurrenten overtar

John Berge30. november 2022
Les mer

Dette unge paret og mange andre fikk kinokvelden i Asker ødelagt. Det meldes om mye bråk på kinoer landet rundt

John Berge8. november 2022
Les mer

Slik blir nye Edda kino

John Berge21. september 2022
Les mer
KM

KINOMAGASINET.no er et produkt fra JB Forlag, Halfdan Kjerulfs vei 6A, 1410 KOLBOTN.

Redaktør: John Berge • Tlf. 975 99 007

I redaksjonen: Anne Helen Houg, Christian Høkaas, Iver Neset, Joachim Eikeri, Joakim Rekaa, Jon S. Olsen, Katrine Wang Svendsen, Magnus Meling, Matias Kjølstad, Terje Thomassen og Torunn Sola

http://loans-cash.net

Design: Per Mork • Tlf. 411 43 640

Alt innhold er copyrightbeskyttet og kan ikke gjengis uten tillatelse.

KINOMAGASINET arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. KINOMAGASINET er medlem av Norsk Tidsskriftforening og Fagpressen.

KINOMAGASINET er medlem av
Fagpressen

Siste nyheter

  • En sterk og adrenalinfylt oppfølger: John Wick: Chapter 4
    ANMELDELSE25. mars 2023
  • Anmeldelse: Shazam! Fury of the Gods
    ANMELDELSE23. mars 2023
  • En John som aldri dør
    FILMOMTALE21. mars 2023
  • Lover halv pris på alle kinobilletter med ett unntak
    KINODRIFT21. mars 2023

Aktuelle tema på Kinomagasinet

Forsiden Kino Anmeldelse Video Teknologi VOD DVD Blu-ray trailer drama film Kinobransjen action Disney Magasinet Digitalt abonnement Marvel skrekk Fremhevet Netflix thriller Star Wars spenning superhelt komedie Skrekkfilm Festival dc animasjon eventyr

© 2013-2023 JB Forlag. KINOMAGASINET.no startet 26. april 2013. Det trykte magasinet startet opp i august 2012, under navnet HIGH-DEF og skiftet navn til KINOMAGASINET i januar 2014.

Scroll for more
Tap

Sidebanner 1

  • Populært

  • Siste

  • Kommentarer

  • Nye Lord of the Rings-filmer i sikte
    FILMPRODUKSJON26. februar 2023
  • Filmdistributørene hedret Vega Scene 
    KINOBRANSJEN16. mars 2023
  • Trailer: Sulis 1907
    TRAILER28. februar 2023
  • Lover halv pris på alle kinobilletter med ett unntak
    KINODRIFT21. mars 2023
  • En sterk og adrenalinfylt oppfølger: John Wick: Chapter 4
    ANMELDELSE25. mars 2023
  • Anmeldelse: Shazam! Fury of the Gods
    ANMELDELSE23. mars 2023
  • En John som aldri dør
    FILMOMTALE21. mars 2023
  • Lover halv pris på alle kinobilletter med ett unntak
    KINODRIFT21. mars 2023
  • Skeie gir gass, ansetter flere og har fått ny salgssjef. – Scenemagasinet says:

    […] Skeie med Nordisk Film-kontrakt […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Norsk billettsystemselskap med nye vyer […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Flere forbedringer fra DX […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Filmprogrammering på nett fra DX […]

Sidebanner 2

Sidebanner 3

Sidebanner 4

Sidebanner 5

Sidebanner 6

Sidebanner 8

Sidebanner 10

Sidebanner 11

Sidebanner 12

Sidebanner 13

Sidebanner 14

Sidebanner 15

Cinemateket i Oslo er årets klassiske kino
Kinoene venter storinnrykk til James Bond-filmen