
JB Forlag har startet et nytt fagnettsted: KULTURHUSMAGASINET.no.
Nettstedet retter seg mot ansatte i og involvert rundt alle eksisterende og planlagte kulturhus, leverandører og andre kulturpolitisk interesserte, forteller daglig leder John Berge i JB Forlag.

Logoen til JB Forlag.
Hovedmålgruppen er daglig ledere, ansatte, styrer, kommunepolitikere med kulturansvar, m.fl.
Dette er en gedigen og kulturpolitisk viktig bransje som pr. dags dato mangler et eget, samlende fagnettsted.
– Vi skal skrive om alt fra A til Å som denne bransjen er opptatt av og våre dens «lokalavis» på nettet, sier Berge, som lanserte nettstedet fredag 12. mai 2017.
– Vi skal selvsagt også bruke sosiale medier aktivt: Twitter, Facebook og Instagram, lover Berge.

Redaktør og daglig leder John Berge i JB Forlag. Foto: Evie Anita Berge, JB Forlag
Fra før av står JB Forlag bak nettsteder som herværende nettsted – Kinomagasinet.no, Videomagasinet.no, Jamesbond.no, og det trykte bladet KINOMAGASINET.
Det er i år 20 år siden Berge startet som kulturjournalist i NTB, og siden har han arbeidet for en rekke medier, som Dagsavisen, Aftenposten, Nationen, NRK, med flere.
Med på laget har Berge i første rekke undertegnede, Per Mork, som har samarbeidet med Berge de siste elleve årene om diverse nett- og bladprosjekter.

Besøk kulturhusmagasinet.no for nyheter om landets kulturhus.
Facebook
RSS