• Nyheter
  • ANMELDELSER
  • KINOBRANSJEN
  • LES MAGASINET DIGITALT
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
KM
  • Nyheter
  • ANMELDELSER
    • Anmeldelse: The Fabelmans
    • Skuffende, svak og lite fengende thriller: Knock at the Cabin
    • Anmeldelse: Munch
    • Sært, spesielt og superbra: The Banshees of Inisherin
    • Anmeldelse: Babylon
  • KINOBRANSJEN
    • Flere nye abonnenter på KINOMAGASINET på nyåret 2023
    • Kun Dolby-utstyr i Altas nye kinosal
    • ODEON slo kinodagrekorden fra 2019
    • Filmweb har rundet 25 år. Her er historien om dette unike norske nettstedet.
    • Er over kneika, men fortsatt utfordrende
  • LES MAGASINET DIGITALT
    • KINOMAGASINET 8•2022
    • KINOMAGASINET 1•2022
    • SPESIALBILAG: Lange flate ballær III
    • Et abonnement gir deg gratis digitalversjon og bladet tilsendt i Posten
    • Beskyttet: KINOMAGASINET 6•2021
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • Facebook

  • RSS

HURTIGSPOLING

UIPs nye markedskoordinator

Torunn Rosvold Johansen er Marketing Coordinator hos UIP Norge. Foto: John Berge, KINOMAGASINET ©
UIPs nye markedskoordinator
John Berge
26. august 2014

Med bakgrunn både fra godteri og treningsbransjen er det en entusiastisk ny markedskoordinator som er på plass hos UIP.

Navn: Torunn Rosvold Johansen
Alder: 29
Stilling: Marketing Coordinator, UIP
Tid i bransjen: Midten av mai 2014

– Fortell oss litt om din utdannings- og yrkesbakgrunn og hvordan du havnet i bransjen!

– Jeg er utdannet fra Handelshøyskolen BI Oslo med en Bachelorgrad i Markedskommunikasjon med spesialisering innen kampanjeplanlegging og merkevareledelse. Jeg har tidligere jobbet som Brand Manager i Cloetta og som Markedsansvarlig i treningskjeden SATS. Jeg har alltid vært interessert i film og levende bilder, og da denne muligheten i UIP dukket opp kastet jeg meg rundt.

– Hvilken film er den beste du har sett?

– Det er helt umulig å bare velge en film! Men jeg lar meg veldig lett underholde og liker filmer som Fast & Furious, Die Hard, Miami Vice, Taken etc.

– Hvor mange filmer ser du i uken?

– Ca 1-3 filmer i uken.

– Hva gjør du for å reklamere for film på kino?

– Jeg tror det er viktig å ha fokus på den gode opplevelsen du får gjennom høy kvalitet på bilde og lyd. Samtidig som det er viktig å nå ut til publikum med hvilke filmer som vises.

– Foretrekker du å se en film på kino, BD eller DVD i hjemmekinoen eller et VOD-tilbud?

– Film er definitivt best på kino!

– Foretrekker du 3D på kino eller i hjemmekinoen, eller ikke i det hele tatt?

– Dersom jeg skal se en film i 3D foretrekker jeg å se den på kino.

– Favorittskuespiller?

– Jeg synes Leonardo Di Caprio er veldig flink, synes det er litt synd han aldri har vunnet en Oscar.

– Hvor drar du helst på ferie?

– Ingenting slår varme sommerdager på hytta på Hvaler! Men er også glad i stå på ski og reiser gjerne til alpene.



– Hvilke filmer ser du mest frem til i resten av 2014?

– Fury vet jeg er en bra film! Absolutt verdt å få med seg!

– Hva slags TV-serier foretrekker du og hvordan ser du på de – på TV, via streamingtjenester eller DVD/Blu-ray Disc?

– Jeg ser gjerne på Suits, White Collar, Entourage – for å nevne noen. Entourage har jeg faktisk på DVD, mens resten streamer jeg. Har forresten også sett alle episoder av Game of Thrones – en serie jeg aldri trodde jeg skulle se!


– Hvilke utfordringer står kinobransjen overfor?

– Det er jo ingen tvil at jo mer digitale vi blir, jo raskere og mer tilgjengelige blir filmene. Jeg tror derfor det er viktig å være kreative og nytenkende slik at vi hele tiden kan skape en større filmopplevelse på kino.

– Hva kjennetegner ditt firma?

– Nytenkende og engasjerte!

– Hvilken kino/sal er din favorittkino gjennom tidene?

– Den store salen (sal 1) på Colosseum.

Relaterte sakerKino
Kommentarer:
Klikk for å legge til en kommentar
HURTIGSPOLING
26. august 2014
John Berge https://facebook.com/john.berge

Redaktør og daglig leder i JB Forlag.

Relaterte sakerKino

Siste saker fra HURTIGSPOLING

En filmnerd ser fremover

John Berge13. juni 2022
Les mer

Var lite interessert i kinofilm. Men forelsket seg i kinojobben. Nå er han vikariende kinosjef.

John Berge5. juni 2021
Les mer

David var best av over 100 søkere. Møt den nye kinosjefen hos ODEON Lillestrøm.

John Berge4. mai 2021
Les mer

Johanne Anderssens sitt første år som kinosjef ble HELT annerledes enn hun hadde sett for seg

John Berge14. januar 2021
Les mer

Ble mer selvsikker av å få ansvaret som kinosjef

John Berge3. november 2020
Les mer

Charlotte om de første ukene som ODEONs nye programsjef

John Berge1. februar 2020
Les mer
KM

KINOMAGASINET.no er et produkt fra JB Forlag, Halfdan Kjerulfs vei 6A, 1410 KOLBOTN.

Redaktør: John Berge • Tlf. 975 99 007

I redaksjonen: Anne Helen Houg, Christian Høkaas, Iver Neset, Joachim Eikeri, Katrine Wang Svendsen,Matias Kjølstad, Magnus Meling.

http://loans-cash.net

Design: Per Mork • Tlf. 411 43 640

Alt innhold er copyrightbeskyttet og kan ikke gjengis uten tillatelse.

Siste nyheter

  • Anmeldelse: The Fabelmans
    ANMELDELSE3. februar 2023
  • LA ELVA LEVE – fakta eller fiksjon?
    REGISSØRINTERVJU3. februar 2023
  • Skuffende, svak og lite fengende thriller: Knock at the Cabin
    ANMELDELSE1. februar 2023
  • Anmeldelse: Munch
    ANMELDELSE31. januar 2023

Aktuelle tema på Kinomagasinet

Forsiden Kino Anmeldelse Video Teknologi VOD DVD Blu-ray trailer drama film Kinobransjen action Disney Magasinet Digitalt abonnement Marvel skrekk Fremhevet Netflix thriller Star Wars spenning superhelt komedie Skrekkfilm Festival animasjon eventyr krim

© 2013-2023 JB Forlag. KINOMAGASINET.no startet 26. april 2013. Det trykte magasinet startet opp i august 2012, under navnet HIGH-DEF og skiftet navn til KINOMAGASINET i januar 2014.

Scroll for more
Tap

Sidebanner 1

  • Populært

  • Siste

  • Kommentarer

  • Anmeldelse: Munch
    ANMELDELSE31. januar 2023
  • Trailer: Evil Dead Rise
    TRAILER5. januar 2023
  • Anmeldelse: La elva leve
    ANMELDELSE16. januar 2023
  • Skuffende, svak og lite fengende thriller: Knock at the Cabin
    ANMELDELSE1. februar 2023
  • Anmeldelse: The Fabelmans
    ANMELDELSE3. februar 2023
  • LA ELVA LEVE – fakta eller fiksjon?
    REGISSØRINTERVJU3. februar 2023
  • Skuffende, svak og lite fengende thriller: Knock at the Cabin
    ANMELDELSE1. februar 2023
  • Anmeldelse: Munch
    ANMELDELSE31. januar 2023
  • Skeie gir gass, ansetter flere og har fått ny salgssjef. – Scenemagasinet says:

    […] Skeie med Nordisk Film-kontrakt […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Norsk billettsystemselskap med nye vyer […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Flere forbedringer fra DX […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Filmprogrammering på nett fra DX […]

Sidebanner 2

Sidebanner 3

Sidebanner 4

Sidebanner 5

Sidebanner 6

Sidebanner 8

Sidebanner 10

Sidebanner 11

Sidebanner 12

Sidebanner 13

Sidebanner 14

Sidebanner 15

Fra Media Direct til Oslo Kino
Med barnlig glede over kinoopplevelsen