
Den norske filmfestivalen 2017
KINOMAGASINET dekket Den norske filmfestivalen 2017 takket være reisestøtte fra Den norske filmfestivalen og Kultur og festivalutvikling KF i Haugesund (Edda kino.).
HAUGESUND: Salgs & markedssjef Janne Falk hos Sundlings forteller at 20-årsjubilanten Sundlings driver stadig produktutvikling av det gode, klassiske popcornet.
– Hele vår idé er å levere produkter som leverer lønnsomhet til kinoene. Så hva kan vi gjøre? Vel, vi krydrer med smaker, sukker og utvikler produktene.
– Seasoned betyr med krydder og flavoured betyr med ulike sukkersmaker.
– Skal man lykkes kreves det god eksponering. Da blir det godt salg.
– Vi har hatt «flavoured» ett år nå og startet i høsten 2016. Det tok tid å få inn i kinokioskene. Vi har endret fra fire til seks måneders holdbarhetsdato. Og byttet litt på smakene. Nå er det åtte varianter, som kan selges som løsvekt og pakket.
– Vi vil jo at alle som går inn i kinokiosken skal gå inn og kjøpe popcorn og brus. Popcorn med smak er poppis, slo Janne Falk fast.

Janne Falk, salgs & markedssjef hos Sundlings, forteller om popcornets mange gleder. Foto: John Berge, KINOMAGASINET.no ©

Janne Falk i god driv!. Foto: John Berge, KINOMAGASINET.no ©
Les vår store «hjemme hos»-reportasje da vi besøkte Sundlings tidligere i 2017:
Facebook
RSS