• Nyheter
  • ANMELDELSER
  • MAGASINET
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • ANNONSØRINNHOLD
KM
  • Nyheter
  • ANMELDELSER
    • Anmeldelse: Sjel (VOD, Disney+)
    • Anmeldelse: Operasjon Nordpolen: Svippen på eventyr
    • Anmeldelse: Ma Rainey’s Black Bottom
    • Anmeldelse: Pinocchio
    • Anmeldelse: Mank (VOD, Netflix)
  • MAGASINET
    • KINOMAGASINET 5•2018
    • KINOMAGASINET 4•2018
    • KINOMAGASINET 3•2018
    • KINOMAGASINET 2•2018
    • KINOMAGASINET 1•2018
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • ANNONSØRINNHOLD
    • Siste sjanse til å få Disney+ med spesialrabatt
    • Nå kan du bestille Disney+ for 590 kroner
    • Gå ikke glipp av én eneste utgave – bestill abonnement på KINOMAGASINET her
    • Ja, vi elsker Kinoklubben!
    • HOLD skaper engasjement for kinogjengeren
  • Facebook

  • RSS

KINODRIFT

På besøk i Stjernekiosken på Colosseum kino

Servicemedarbeiderne Anette Rasmussen (t.v.) og Robin Sørensen (t.h.) med regionsjef for Oslo, Hussein Hussein i midten. Foto: John Berge, KINOMAGASINET.no ©
På besøk i Stjernekiosken på Colosseum kino
John Berge
John Berge
3. oktober 2017

COLOSSEUM KINO, OSLO: – Her går det unna, selv når det er mange gjester!

Det forsikrer servicemedarbeiderne Anette Rasmussen og Robin Sørensen om, som jobber i Stjernekiosken, en av to kiosker på det som er Norges største kino pr. høsten 2017 – Colosseum kino i Oslo.

Når det er fullt trøkk kan i alt fire medarbeidere betjene kundene.

– Bestselgerne?

– Brus: Cola og Cola Zero. Og popcorn, kommer det kjapt i svar.

– Hvis det er familier på besøk er det ofte en stor popcorn og sjokolade også. Millions er veldig pop for ungene. Dette med forskjellige farger er gøy. Andre favoritter er popcorn med Bon Aqua og selvplukk av smågodt.

Servicemedarbeider Robin Sørensen i Stjernekiosken på Colosseum kino. Foto: John Berge, KINOMAGASINET.no ©

 

Utsnitt fra Stjernekiosken på Colosseum kino. Foto: John Berge, KINOMAGASINET.no ©

– Hva med popcorn med smak?

– Det har slått mest an hos jentene. Toffee seasalt er den mest populære, mener duoen.

– Rekker dere å snakke med kundene?

– Ja, om det er tidlig på dagen. Men utover kveldene blir det ofte hektisk.

– Hva sier kundene?

– De synes som regel at filmene er bra, de liker lyd og bilde på kinoen her.

– Noen liker ikke at de må kjøpe 3D-brilllene.

– De synes ofte det er bra utvalg av godteri. Men når en M-pose koster 79 kroner er det noen som ikke vil ha den likevel. Jeg vil si en av fire legger den tilbake, fordi de mener det er for dyrt. Den koster gjerne 40 kroner i en dagligvarebutikk.

– Tar noen med eget godteri?

– Ja, mange tar med eget godteri, men mange stikker også innom her, kjøper godteri og går hjem, kanskje så mange som to av ti kunder.

Servicemedarbeider Anette Rasmussen i Stjernekiosken på Colosseum kino. Foto: John Berge, KINOMAGASINET.no ©

 

Utsnitt fra Stjernekiosken på Colosseum kino. Foto: John Berge, KINOMAGASINET.no ©

Hussein blir regionsjef for Oslo-kinoene

Relaterte sakerForsiden
Kommentarer:
Klikk for å legge til en kommentar
KINODRIFT
3. oktober 2017
John Berge
John Berge @https://twitter.com/johnberge https://facebook.com/john.berge

Redaktør og daglig leder i JB Forlag.

Relaterte sakerForsiden
  • Jannicke Haugen om nye Colosseum kino 29.09.2017
  • Slik fikk Colosseum eget vignettshow 28.09.2017
  • Kinoekspert om nye Colosseum kino: «Jeg er imponert over hva de har klart å få til» 28.09.2017
  • Espen Pedersen: «Vi ville finne noe som var unikt og kunne løfte opplevelsen på Colosseum igjen» 28.09.2017
  • På besøk i hjertet av nye Colosseum kino 28.09.2017
  • Eget lysshow i Colosseum-kuppelen 27.09.2017
  • Slik blir nye Colosseum kino etter oppussingen: AuroMax-lyd og 4K-laserprojektor 22.09.2017
  • Lover en ny og storslagen Colosseum 06.09.2017
  • Location: Fremhev kinokioskens fordeler 24.08.2017
  • SF Kino har som mål å slå Colosseum kino i antall besøkende i Oslo 17.08.2017
  • Forbedret kinokiosk ga omsetningsøkning 07.07.2017
  • Kioskoppussing ga kraftig omsetningsvekst 13.11.2016

Siste saker fra KINODRIFT

Kinosjefene på Romerike om kinoåret 2020

John Berge12. januar 2021
Les mer

Feirer 30 år som kino

John Berge23. desember 2020
Les mer

Slik var DSK hos kinoer landet rundt

John Berge13. november 2020
Les mer

Fire militærkinoer i Nord-Norge investerte i laserprojektorer



John Berge24. september 2020
Les mer

Satser i koronatidene – bygger to nye kinosaler

John Berge18. september 2020
Les mer

Nordisk vil konkurrere mot ODEON i Skien

John Berge14. september 2020
Les mer
KM

KINOMAGASINET.no er et produkt fra JB Forlag, Halfdan Kjerulfsvei 6A, 1410 KOLBOTN.

Redaktør: John Berge • Tlf. 975 99 007

Redaksjonsassistent: Christian Høkaas.

I redaksjonen: Bjørn Harald L. Sønsthagen, 
Katrine Wang Svendsen
, Torbjørn Grav
, Marcus Patai
, Preben Lillebø Rongve, 
Matias Kjøstad, 
Torunn Sola,
Stina Ueland, 
Joachim Eikeri
, Rolf Einar Hammerås, Trond Sätre, Eren Gudny og Kaisa Waldenstrøm Breiland

Design: Per Mork • Tlf. 411 43 640

KINOMAGASINET.no følger Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Alt innhold er copyrightbeskyttet og kan ikke gjengis uten tillatelse.

Siste nyheter

  • Ber Oslo åpne opp for kinodrift slik at bransjen kan overleve. Møter motbør i kommentarfeltet.
    LESERINNLEGG16. januar 2021
  • Robotene slippes løs i regi av svenske Mikael Håfström
    FILMLANSERING15. januar 2021
  • Johanne Anderssens sitt første år som kinosjef ble HELT annerledes enn hun hadde sett for seg
    HURTIGSPOLING14. januar 2021
  • Praktbok om Raging Bull – ansett som en av verdens beste filmer
    FILMHISTORIKK14. januar 2021

Aktuelle tema på Kinomagasinet

Forsiden Kino Anmeldelse Teknologi Video DVD Blu-ray VOD trailer drama film action Disney Fremhevet Netflix Marvel skrekk spenning Star Wars thriller superhelt komedie eventyr krim grøsser spillefilm dc Skrekkfilm animasjon x-men

© 2013-2020 JB Forlag. KINOMAGASINET.no startet 26. april 2013. Det trykte magasinet startet opp i august 2012, under navnet HIGH-DEF og skiftet navn til KINOMAGASINET i januar 2014.

Scroll for more
Tap

Sidebanner 1

  • Populært

  • Siste

  • Kommentarer

  • En lang rekke storfilmer utsettes enda en gang. No Time to Die og Fast & Furious 9 trolig først på kinoene høsten 2021.
    KORONAVIRUSET13. januar 2021
  • ODEON-sjef mener at deler av nedstengningen er absurd og mangler begrunnelse
    KORONAVIRUSET23. desember 2020
  • Edelh Lena Ingebrigtsen sier farvel til kinobransjen og blir museumsdirektør
    NYTT OM NAVN5. januar 2021
  • Anmeldelse: Sjel (VOD, Disney+)
    ANMELDELSE27. desember 2020
  • Ber Oslo åpne opp for kinodrift slik at bransjen kan overleve. Møter motbør i kommentarfeltet.
    LESERINNLEGG16. januar 2021
  • Robotene slippes løs i regi av svenske Mikael Håfström
    FILMLANSERING15. januar 2021
  • Johanne Anderssens sitt første år som kinosjef ble HELT annerledes enn hun hadde sett for seg
    HURTIGSPOLING14. januar 2021
  • Praktbok om Raging Bull – ansett som en av verdens beste filmer
    FILMHISTORIKK14. januar 2021
  • Skeie gir gass, ansetter flere og har fått ny salgssjef. – Scenemagasinet says:

    […] Skeie med Nordisk Film-kontrakt […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Norsk billettsystemselskap med nye vyer […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Flere forbedringer fra DX […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Filmprogrammering på nett fra DX […]

Sidebanner 2

Sidebanner 3

Sidebanner 4

Sidebanner 5

Sidebanner 6

Sidebanner 8

Sidebanner 10

Sidebanner 11

Sidebanner 12

Sidebanner 13

Sidebanner 14

Sidebanner 15

Jannicke Haugen om nye Colosseum kino
Nå er Ski-supersalen blitt helt super