• Nyheter
  • ANMELDELSER
  • MAGASINET
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • ANNONSØRINNHOLD
KM
  • Nyheter
  • ANMELDELSER
    • Anmeldelse: The Racer
    • Anmeldelse: Sannheten
    • Anmeldelse: Sommeren ’85
    • Anmeldelse: Sound of Metal
    • Anmeldelse: Sjel (VOD, Disney+)
  • MAGASINET
    • KINOMAGASINET 5•2018
    • KINOMAGASINET 4•2018
    • KINOMAGASINET 3•2018
    • KINOMAGASINET 2•2018
    • KINOMAGASINET 1•2018
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • ANNONSØRINNHOLD
    • Siste sjanse til å få Disney+ med spesialrabatt
    • Nå kan du bestille Disney+ for 590 kroner
    • Gå ikke glipp av én eneste utgave – bestill abonnement på KINOMAGASINET her
    • Ja, vi elsker Kinoklubben!
    • HOLD skaper engasjement for kinogjengeren
  • Facebook

  • RSS

B2B

OK skal bli bedre på B2B-salg

Oslo Kino søker etter B2B-selger. Fotomontasje: Per Mork, KINOMAGASINET.
OK skal bli bedre på B2B-salg
John Berge
John Berge
20. februar 2014

Oslo Kino (OK) skal bli bedre på salg overfor bedriftsmarkedet og søker etter en ny B2B-selger.

– Vi ønsker å styrke vårt arbeid med salg, spesielt rettet mot bedriftsmarkedet. I den anledning har Oslo Kino AS opprettet en ny stilling som B2B-selger.

Det forteller Espen L. Pedersen, salgs- og markedsdirektør i Oslo Kino AS, til KINOMAGASINET.

Han sier at Oslo Kino med denne stillingen ønsker å ta grepet om, og styrke posisjonen som konferansearena for næringslivet, både i og utenfor Oslo.

Selgeren vil ha ansvar for alt salg til bedriftsmarked innenfor kurs og konferanse, bedriftsvisninger og firmagavekort.

– Kinosalene våre er den perfekte arena for næringslivet til å holde presentasjoner for både kunder og ansatte, med gode siktlinjer for alle, og den beste teknikken på både lyd og bilde. I tillegg kan vi tilby sosiale arrangementer i etterkant av bedriftens konferanse. Enkel servering før en eksklusiv førpremiere er bare en av fordelene, mener Pedersen.

– Vi har mange svært fornøyde bedrifter som allerede holder sine konferanser hos oss i dag, men med dette grepet ønsker vi at ennå flere skal bli kjent med fasilitetene vi kan tilby, sier salgs- og markedsdirektøren.

– Men hadde dere ikke B2B-selger fra før av, da?

– Vi har ikke hatt en ren B2B-selger før. Det er riktig at noen har hatt med B2B-salg å gjøre. Det er første gang vi ansetter en B2B-selger og virkelig satser. Det er ikke slik at vi ikke har leid ut salene før, men vi har ikke jobbet aktivt med dette markedet.

Stillingen vil rapportere til Espen L. Pedersen.

Relaterte sakerKino
Kommentarer:
Klikk for å legge til en kommentar
B2B
20. februar 2014
John Berge
John Berge @https://twitter.com/johnberge https://facebook.com/john.berge

Redaktør og daglig leder i JB Forlag.

Relaterte sakerKino
  • Early business for businessfilm 27.01.2014

Siste saker fra B2B

Location: 20 millioner i utbytte siste tre år

John Berge9. november 2013
Les mer

Bransjeveteranen Klingberg slutter

John Berge8. november 2013
Les mer

2015: Mer enn 50 % digitalinntekter

John Berge12. juni 2013
Les mer
KM

KINOMAGASINET.no er et produkt fra JB Forlag, Halfdan Kjerulfsvei 6A, 1410 KOLBOTN.

Redaktør: John Berge • Tlf. 975 99 007

Redaksjonsassistent: Christian Høkaas.

I redaksjonen: Bjørn Harald L. Sønsthagen, 
Katrine Wang Svendsen
, Torbjørn Grav
, Marcus Patai
, Preben Lillebø Rongve, 
Matias Kjøstad, 
Torunn Sola,
Stina Ueland, 
Joachim Eikeri
, Rolf Einar Hammerås, Trond Sätre, Eren Gudny og Kaisa Waldenstrøm Breiland

Design: Per Mork • Tlf. 411 43 640

KINOMAGASINET.no følger Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Alt innhold er copyrightbeskyttet og kan ikke gjengis uten tillatelse.

Siste nyheter

  • Trailer: Delete Me (TV-serie)
    TRAILER3. mars 2021
  • Fikk bare holde åpent halvannen uke
    KORONAVIRUSET2. mars 2021
  • Nå lover Amazon Prime Video å blir bedre for norske kunder
    VOD (KLIKKEFILM)2. mars 2021
  • Golden Globe-vinnerne 2021 – Posthum pris til Chadwick Boseman
    PRISUTDELING1. mars 2021

Aktuelle tema på Kinomagasinet

Forsiden Kino Anmeldelse Teknologi Video DVD Blu-ray VOD trailer drama film action Disney Fremhevet Netflix Marvel skrekk spenning Star Wars thriller superhelt komedie eventyr krim grøsser spillefilm dc Skrekkfilm animasjon x-men

© 2013-2020 JB Forlag. KINOMAGASINET.no startet 26. april 2013. Det trykte magasinet startet opp i august 2012, under navnet HIGH-DEF og skiftet navn til KINOMAGASINET i januar 2014.

Scroll for more
Tap

Sidebanner 1

  • Populært

  • Siste

  • Kommentarer

  • Anmeldelse: Sound of Metal
    ANMELDELSE4. februar 2021
  • Anmeldelse: Sannheten
    ANMELDELSE10. februar 2021
  • Ny, norsk versjon av «Tre nøtter til Askepott»
    FILMPRODUKSJON18. februar 2021
  • Her er de nye trailerne vist under Super Bowl 2021
    TRAILER8. februar 2021
  • Trailer: Delete Me (TV-serie)
    TRAILER3. mars 2021
  • Fikk bare holde åpent halvannen uke
    KORONAVIRUSET2. mars 2021
  • Nå lover Amazon Prime Video å blir bedre for norske kunder
    VOD (KLIKKEFILM)2. mars 2021
  • Golden Globe-vinnerne 2021 – Posthum pris til Chadwick Boseman
    PRISUTDELING1. mars 2021
  • Skeie gir gass, ansetter flere og har fått ny salgssjef. – Scenemagasinet says:

    […] Skeie med Nordisk Film-kontrakt […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Norsk billettsystemselskap med nye vyer […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Flere forbedringer fra DX […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Filmprogrammering på nett fra DX […]

Sidebanner 2

Sidebanner 3

Sidebanner 4

Sidebanner 5

Sidebanner 6

Sidebanner 8

Sidebanner 10

Sidebanner 11

Sidebanner 12

Sidebanner 13

Sidebanner 14

Sidebanner 15

Location: 20 millioner i utbytte siste tre år