
Oslo Kino (OK) skal bli bedre på salg overfor bedriftsmarkedet og søker etter en ny B2B-selger.
– Vi ønsker å styrke vårt arbeid med salg, spesielt rettet mot bedriftsmarkedet. I den anledning har Oslo Kino AS opprettet en ny stilling som B2B-selger.
Det forteller Espen L. Pedersen, salgs- og markedsdirektør i Oslo Kino AS, til KINOMAGASINET.
Han sier at Oslo Kino med denne stillingen ønsker å ta grepet om, og styrke posisjonen som konferansearena for næringslivet, både i og utenfor Oslo.
Selgeren vil ha ansvar for alt salg til bedriftsmarked innenfor kurs og konferanse, bedriftsvisninger og firmagavekort.
– Kinosalene våre er den perfekte arena for næringslivet til å holde presentasjoner for både kunder og ansatte, med gode siktlinjer for alle, og den beste teknikken på både lyd og bilde. I tillegg kan vi tilby sosiale arrangementer i etterkant av bedriftens konferanse. Enkel servering før en eksklusiv førpremiere er bare en av fordelene, mener Pedersen.
– Vi har mange svært fornøyde bedrifter som allerede holder sine konferanser hos oss i dag, men med dette grepet ønsker vi at ennå flere skal bli kjent med fasilitetene vi kan tilby, sier salgs- og markedsdirektøren.
– Men hadde dere ikke B2B-selger fra før av, da?
– Vi har ikke hatt en ren B2B-selger før. Det er riktig at noen har hatt med B2B-salg å gjøre. Det er første gang vi ansetter en B2B-selger og virkelig satser. Det er ikke slik at vi ikke har leid ut salene før, men vi har ikke jobbet aktivt med dette markedet.
Stillingen vil rapportere til Espen L. Pedersen.
Facebook
RSS