• Nyheter
  • ANMELDELSER
  • KINOBRANSJEN
  • LES MAGASINET DIGITALT
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
KM
  • Nyheter
  • ANMELDELSER
    • Anmeldelse: 65
    • Anmeldelse: Boy From Heaven
    • Anmeldelse: Agent Max
    • En sterk og adrenalinfylt oppfølger: John Wick: Chapter 4
    • Anmeldelse: Shazam! Fury of the Gods
  • KINOBRANSJEN
    • Varsler storsatsing på kinofilmer
    • Filmdistributørene hedret Vega Scene 
    • Kinoklubben har nådd en stor milepæl
    • Flere nye abonnenter på KINOMAGASINET på nyåret 2023
    • Kun Dolby-utstyr i Altas nye kinosal
  • LES MAGASINET DIGITALT
    • KINOMAGASINET 8•2022
    • KINOMAGASINET 1•2022
    • SPESIALBILAG: Lange flate ballær III
    • Et abonnement gir deg gratis digitalversjon og bladet tilsendt i Posten
    • Beskyttet: KINOMAGASINET 6•2021
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • Facebook

  • RSS

KINOLEVERANDØR

Nå skal godterifolkene bli «rå» på SoMe

Tora Lukkassen Olsen (t.v.) er nyansatt i Candy People Norway, som «SoMe-koordinator». Her sammen med selger Bjørnar Hoem (midten) og daglig leder Tommy Wikmark (t.h.). Foto: Candy People Norway.
Nå skal godterifolkene bli «rå» på SoMe
John Berge
21. juni 2018

SoMe (Sosiale medier) går ikke av moten med det første, og nå skal Candy People Norway gyve løs på dette med enda større iherdighet.

I den anledning har selskapet, med base i Trondheim, ansatt en egen person som skal jobbe kun med nett og sosiale medier for – som Instagram og Facebook.

Den nyansatte får også ansvaret for den nye og mer moderne nettsiden til selskapet, som lanseres høsten 2018.

Tora Lukkassen Olsen (23) er den som er ansatt i stillingen som «SoMe-koordinator» for Candy People Norway.

Hun blir dermed en del av et stadig større, men fortsatt lite team bestående av daglig leder Tommy Wikmark og selgerne Bjørnar Hoem og Ingunn Westerbø.

Tora Lukkassen Olsen. Foto: Candy People Norway.

 

Candy People Norway utvider med ny selger

Tora Lukkassen Olsen starter til høsten på sin masterutdannelse innenfor mediekommunikasjon og informasjonsteknologi og vil utdanne seg ferdig mens hun jobber for Candy People Norway.

Tora har akkurat avsluttet sin bachelor i kreativ markedskommunikasjon, med toppkarakterer.

Tommy Wikmark beskriver Tora som en analytisk og kreativ kvinne med mye pågangsmot.

– Vi er veldig glade for å få henne på laget. Vi i Candy People har god erfaring med sosiale medier og i Sverige hvor vi har en egen avdeling, ledet av Peggie Tran, hvor vi er blant de beste innenfor vår bransje på sosiale medier. Vi kan blant annet fortelle om over 300.000 følgere i sosiale medier på våre plattformer, samt 100 tilknyttede «ambassadører». Så akkurat nå går vi i Norge på skole for å lære hemmelighetene fra våre kollegaer i Sverige, forteller Wikmark.

– Hva er bakgrunnen for denne satsingen?

– Sosiale medier er meget viktig. Vi gjør dette for å styrke våre produkter – og også kinoene som salgskanaler. Vi satser mye på kino og kommer til å relatere salgskonkurranser og aktiviteter opp mot kino. Allerede nå har vi får første konkurranse ute på Instagram, på vår helt splitter nye instagramside.

Selskapets Facebook-side pr. 21.06.2018.

Wikmark oppfordrer alle kinoene som selger produkter fra Candy People å like og følge dem på Instagram.

Han sier at Facebook-siden deres, som pr. nå har kun i underkant av 1.000 følgere, også skal rustes betraktelig opp.

I Sverige har selskapet over 16.000 følgere på Facebook.

– Vi kjører en offensiv også via vår Facebook-side utover høsten og legger i disse dager aktivitetsplan og et årshjul med aktiviteter vi skal gjennomføre, sier Wikmark.

Candy People-sjefen oppsummerer at målene med satsingen blant annet er:

– Øke salget hos våre kunder
– Sikre gjenkjøp av varene
– Minne kundene på bestselgervarene
– Få ut budskap om nyheter
– Spre informasjon om kampanjer og gode tilbud
– Delta og vinn! Hyppige konkurranser med mye digg godteri

Selskapets nye Instagram-side pr. 21.06.2018.

​Ny storsatsing på smågodt gleder Candy People

Candy People-sjefen fortviler over økt sukkeravgift

Høstnyheter 2017 fra Candy People: Italienske sjokoladeegg og amerikansk-inspirert peanøttsjokolade uten GMO og palmeolje

De vil gi deg den gode kinofølelsen

Relaterte sakerForsiden
Kommentarer:
Klikk for å legge til en kommentar
KINOLEVERANDØR
21. juni 2018
John Berge https://facebook.com/john.berge

Redaktør og daglig leder i JB Forlag.

Relaterte sakerForsiden
  • ​Ny storsatsing på smågodt gleder Candy People 12.04.2018
  • Sunt og søtt i skjønn forening fra Candy People 19.02.2018
  • Candy People Norway utvider med ny selger 08.01.2018
  • Candy People-sjefen fortviler over økt sukkeravgift 20.12.2017
  • Høstnyheter 2017 fra Candy People: Italienske sjokoladeegg og amerikansk-inspirert peanøttsjokolade uten GMO og palmeolje 20.09.2017
  • En sunn nøtt å knekke fra Candy People 15.05.2017
  • Candy People er årets svenske eksportgaselle 21.03.2017
  • Matvareblogg omtaler Candy People-nyheter 20.03.2017
  • Candy People klar med nye kinogodtlanseringer 02.01.2017

Siste saker fra KINOLEVERANDØR

Nei takk til mer kinoreklame i 2022

admin20. oktober 2022
Les mer

Generasjonsskifte hos Sundlings

John Berge31. mai 2021
Les mer

Skeie satser på luksustrenden

John Berge26. mai 2021
Les mer

Store endringer hos DX

John Berge14. mai 2021
Les mer

Kinoteknisk selskap skylder ca. to millioner kroner. Begjært konkurs av Skatteetaten

John Berge21. april 2021
Les mer

Terje tror på bedre tider for kinobransjen

John Berge29. januar 2021
Les mer
KM

KINOMAGASINET.no er et produkt fra JB Forlag, Halfdan Kjerulfs vei 6A, 1410 KOLBOTN.

Redaktør: John Berge • Tlf. 975 99 007

I redaksjonen: Anne Helen Houg, Christian Høkaas, Iver Neset, Joachim Eikeri, Joakim Rekaa, Jon S. Olsen, Katrine Wang Svendsen, Magnus Meling, Matias Kjølstad, Terje Thomassen og Torunn Sola

http://loans-cash.net

Design: Per Mork • Tlf. 411 43 640

Alt innhold er copyrightbeskyttet og kan ikke gjengis uten tillatelse.

KINOMAGASINET arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. KINOMAGASINET er medlem av Norsk Tidsskriftforening og Fagpressen.

KINOMAGASINET er medlem av
Fagpressen

Siste nyheter

  • Anmeldelse: 65
    ANMELDELSE30. mars 2023
  • Anmeldelse: Boy From Heaven
    ANMELDELSE30. mars 2023
  • Varsler storsatsing på kinofilmer
    KINOBRANSJEN28. mars 2023
  • Anmeldelse: Agent Max
    ANMELDELSE27. mars 2023

Aktuelle tema på Kinomagasinet

Forsiden Kino Anmeldelse Video Teknologi VOD DVD Blu-ray trailer drama film Kinobransjen action Disney Magasinet Digitalt abonnement Marvel skrekk Fremhevet Netflix thriller Star Wars spenning superhelt komedie Skrekkfilm Festival dc animasjon eventyr

© 2013-2023 JB Forlag. KINOMAGASINET.no startet 26. april 2013. Det trykte magasinet startet opp i august 2012, under navnet HIGH-DEF og skiftet navn til KINOMAGASINET i januar 2014.

Scroll for more
Tap

Sidebanner 1

  • Populært

  • Siste

  • Kommentarer

  • Disney+ sender Oscar-utdelingen
    PRISUTDELING3. mars 2023
  • En John som aldri dør
    FILMOMTALE21. mars 2023
  • Anmeldelse: The Mandalorian: sesong 3 – episode 1: The Apostate
    ANMELDELSE5. mars 2023
  • Anmeldelse: Shazam! Fury of the Gods
    ANMELDELSE23. mars 2023
  • Anmeldelse: 65
    ANMELDELSE30. mars 2023
  • Anmeldelse: Boy From Heaven
    ANMELDELSE30. mars 2023
  • Varsler storsatsing på kinofilmer
    KINOBRANSJEN28. mars 2023
  • Anmeldelse: Agent Max
    ANMELDELSE27. mars 2023
  • Skeie gir gass, ansetter flere og har fått ny salgssjef. – Scenemagasinet says:

    […] Skeie med Nordisk Film-kontrakt […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Norsk billettsystemselskap med nye vyer […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Flere forbedringer fra DX […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Filmprogrammering på nett fra DX […]

Sidebanner 2

Sidebanner 3

Sidebanner 4

Sidebanner 5

Sidebanner 6

Sidebanner 8

Sidebanner 10

Sidebanner 11

Sidebanner 12

Sidebanner 13

Sidebanner 14

Sidebanner 15

Ny avtale for Cinema Design – halte i land oppdraget med Dolby Atmos-installasjonen hos Rådhus-Teatret
Fora Form og Ferco tilbyr «aktive seter»