• Nyheter
  • ANMELDELSER
  • MAGASINET
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • ANNONSØRINNHOLD
KM
  • Nyheter
  • ANMELDELSER
    • Anmeldelse: The Racer
    • Anmeldelse: Sannheten
    • Anmeldelse: Sommeren ’85
    • Anmeldelse: Sound of Metal
    • Anmeldelse: Sjel (VOD, Disney+)
  • MAGASINET
    • KINOMAGASINET 5•2018
    • KINOMAGASINET 4•2018
    • KINOMAGASINET 3•2018
    • KINOMAGASINET 2•2018
    • KINOMAGASINET 1•2018
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • ANNONSØRINNHOLD
    • Siste sjanse til å få Disney+ med spesialrabatt
    • Nå kan du bestille Disney+ for 590 kroner
    • Gå ikke glipp av én eneste utgave – bestill abonnement på KINOMAGASINET her
    • Ja, vi elsker Kinoklubben!
    • HOLD skaper engasjement for kinogjengeren
  • Facebook

  • RSS

KINOLEVERANDØR

Nå skal godterifolkene bli «rå» på SoMe

Tora Lukkassen Olsen (t.v.) er nyansatt i Candy People Norway, som «SoMe-koordinator». Her sammen med selger Bjørnar Hoem (midten) og daglig leder Tommy Wikmark (t.h.). Foto: Candy People Norway.
Nå skal godterifolkene bli «rå» på SoMe
John Berge
John Berge
21. juni 2018

SoMe (Sosiale medier) går ikke av moten med det første, og nå skal Candy People Norway gyve løs på dette med enda større iherdighet.

I den anledning har selskapet, med base i Trondheim, ansatt en egen person som skal jobbe kun med nett og sosiale medier for – som Instagram og Facebook.

Den nyansatte får også ansvaret for den nye og mer moderne nettsiden til selskapet, som lanseres høsten 2018.

Tora Lukkassen Olsen (23) er den som er ansatt i stillingen som «SoMe-koordinator» for Candy People Norway.

Hun blir dermed en del av et stadig større, men fortsatt lite team bestående av daglig leder Tommy Wikmark og selgerne Bjørnar Hoem og Ingunn Westerbø.

Tora Lukkassen Olsen. Foto: Candy People Norway.

 

Candy People Norway utvider med ny selger

Tora Lukkassen Olsen starter til høsten på sin masterutdannelse innenfor mediekommunikasjon og informasjonsteknologi og vil utdanne seg ferdig mens hun jobber for Candy People Norway.

Tora har akkurat avsluttet sin bachelor i kreativ markedskommunikasjon, med toppkarakterer.

Tommy Wikmark beskriver Tora som en analytisk og kreativ kvinne med mye pågangsmot.

– Vi er veldig glade for å få henne på laget. Vi i Candy People har god erfaring med sosiale medier og i Sverige hvor vi har en egen avdeling, ledet av Peggie Tran, hvor vi er blant de beste innenfor vår bransje på sosiale medier. Vi kan blant annet fortelle om over 300.000 følgere i sosiale medier på våre plattformer, samt 100 tilknyttede «ambassadører». Så akkurat nå går vi i Norge på skole for å lære hemmelighetene fra våre kollegaer i Sverige, forteller Wikmark.

– Hva er bakgrunnen for denne satsingen?

– Sosiale medier er meget viktig. Vi gjør dette for å styrke våre produkter – og også kinoene som salgskanaler. Vi satser mye på kino og kommer til å relatere salgskonkurranser og aktiviteter opp mot kino. Allerede nå har vi får første konkurranse ute på Instagram, på vår helt splitter nye instagramside.

Selskapets Facebook-side pr. 21.06.2018.

Wikmark oppfordrer alle kinoene som selger produkter fra Candy People å like og følge dem på Instagram.

Han sier at Facebook-siden deres, som pr. nå har kun i underkant av 1.000 følgere, også skal rustes betraktelig opp.

I Sverige har selskapet over 16.000 følgere på Facebook.

– Vi kjører en offensiv også via vår Facebook-side utover høsten og legger i disse dager aktivitetsplan og et årshjul med aktiviteter vi skal gjennomføre, sier Wikmark.

Candy People-sjefen oppsummerer at målene med satsingen blant annet er:

– Øke salget hos våre kunder
– Sikre gjenkjøp av varene
– Minne kundene på bestselgervarene
– Få ut budskap om nyheter
– Spre informasjon om kampanjer og gode tilbud
– Delta og vinn! Hyppige konkurranser med mye digg godteri

Selskapets nye Instagram-side pr. 21.06.2018.

​Ny storsatsing på smågodt gleder Candy People

Candy People-sjefen fortviler over økt sukkeravgift

Høstnyheter 2017 fra Candy People: Italienske sjokoladeegg og amerikansk-inspirert peanøttsjokolade uten GMO og palmeolje

De vil gi deg den gode kinofølelsen

Relaterte sakerForsiden
Kommentarer:
Klikk for å legge til en kommentar
KINOLEVERANDØR
21. juni 2018
John Berge
John Berge @https://twitter.com/johnberge https://facebook.com/john.berge

Redaktør og daglig leder i JB Forlag.

Relaterte sakerForsiden
  • ​Ny storsatsing på smågodt gleder Candy People 12.04.2018
  • Sunt og søtt i skjønn forening fra Candy People 19.02.2018
  • Candy People Norway utvider med ny selger 08.01.2018
  • Candy People-sjefen fortviler over økt sukkeravgift 20.12.2017
  • Høstnyheter 2017 fra Candy People: Italienske sjokoladeegg og amerikansk-inspirert peanøttsjokolade uten GMO og palmeolje 20.09.2017
  • En sunn nøtt å knekke fra Candy People 15.05.2017
  • Candy People er årets svenske eksportgaselle 21.03.2017
  • Matvareblogg omtaler Candy People-nyheter 20.03.2017
  • Candy People klar med nye kinogodtlanseringer 02.01.2017

Siste saker fra KINOLEVERANDØR

Terje tror på bedre tider for kinobransjen

John Berge29. januar 2021
Les mer

Skeie 2021: «Veldig travelt»



John Berge26. januar 2021
Les mer

Nyttårspraten 2021: Sundling-gründeren tror kinoene vil overleve

John Berge7. januar 2021
Les mer

Flere CAPA-ansatte sluttet i 2020. MDN har beholdt alle ansatte.

John Berge30. desember 2020
Les mer

Bra aktivitetsnivå for Skeie i 2020

John Berge18. november 2020
Les mer

Filmweb: Jo mere vi er sammen!

John Berge5. november 2020
Les mer
KM

KINOMAGASINET.no er et produkt fra JB Forlag, Halfdan Kjerulfsvei 6A, 1410 KOLBOTN.

Redaktør: John Berge • Tlf. 975 99 007

Redaksjonsassistent: Christian Høkaas.

I redaksjonen: Bjørn Harald L. Sønsthagen, 
Katrine Wang Svendsen
, Torbjørn Grav
, Marcus Patai
, Preben Lillebø Rongve, 
Matias Kjøstad, 
Torunn Sola,
Stina Ueland, 
Joachim Eikeri
, Rolf Einar Hammerås, Trond Sätre, Eren Gudny og Kaisa Waldenstrøm Breiland

Design: Per Mork • Tlf. 411 43 640

KINOMAGASINET.no følger Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Alt innhold er copyrightbeskyttet og kan ikke gjengis uten tillatelse.

Siste nyheter

  • Disney-sjefen sier det er «ingen vei tilbake»
    KORONAVIRUSET4. mars 2021
  • Stor amerikansk kinokjede har bedt om konkursbeskyttelse
    KORONAVIRUSET3. mars 2021
  • Trailer: Delete Me (TV-serie)
    TRAILER3. mars 2021
  • Fikk bare holde åpent halvannen uke
    KORONAVIRUSET2. mars 2021

Aktuelle tema på Kinomagasinet

Forsiden Kino Anmeldelse Teknologi Video DVD Blu-ray VOD trailer drama film action Disney Fremhevet Netflix Marvel skrekk spenning Star Wars thriller superhelt komedie eventyr krim grøsser spillefilm dc Skrekkfilm animasjon x-men

© 2013-2020 JB Forlag. KINOMAGASINET.no startet 26. april 2013. Det trykte magasinet startet opp i august 2012, under navnet HIGH-DEF og skiftet navn til KINOMAGASINET i januar 2014.

Scroll for more
Tap

Sidebanner 1

  • Populært

  • Siste

  • Kommentarer

  • Anmeldelse: Sound of Metal
    ANMELDELSE4. februar 2021
  • Anmeldelse: Sannheten
    ANMELDELSE10. februar 2021
  • Ny, norsk versjon av «Tre nøtter til Askepott»
    FILMPRODUKSJON18. februar 2021
  • Her er de nye trailerne vist under Super Bowl 2021
    TRAILER8. februar 2021
  • Disney-sjefen sier det er «ingen vei tilbake»
    KORONAVIRUSET4. mars 2021
  • Stor amerikansk kinokjede har bedt om konkursbeskyttelse
    KORONAVIRUSET3. mars 2021
  • Trailer: Delete Me (TV-serie)
    TRAILER3. mars 2021
  • Fikk bare holde åpent halvannen uke
    KORONAVIRUSET2. mars 2021
  • Skeie gir gass, ansetter flere og har fått ny salgssjef. – Scenemagasinet says:

    […] Skeie med Nordisk Film-kontrakt […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Norsk billettsystemselskap med nye vyer […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Flere forbedringer fra DX […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Filmprogrammering på nett fra DX […]

Sidebanner 2

Sidebanner 3

Sidebanner 4

Sidebanner 5

Sidebanner 6

Sidebanner 8

Sidebanner 10

Sidebanner 11

Sidebanner 12

Sidebanner 13

Sidebanner 14

Sidebanner 15

Ny avtale for Cinema Design – halte i land oppdraget med Dolby Atmos-installasjonen hos Rådhus-Teatret
Fora Form og Ferco tilbyr «aktive seter»