
Advertising Accord-systemet fra Unique Digital:
Et visningssystem for reklame- og kampanjefilmer. Her kan reklamefilmselskapene styre alt innhold med alle variabler overfor kinoene, kjedene, ulike saler etc.
Advertising Accord-systemet fra Unique Digital er det nye reklamevisningssystemet til Media Direct Norge (MDN).
Det melder de to selskapene i en engelsk pressemelding.
Systemet ble startet opp 1. februar 2016 på alle kinoene som markedslederen MDN leverer reklamefilmer til.
Fra før av hadde MDN en avtale med Videvox og Arts Alliance på leveringen av programvare og tjenester.
Fungerende leder i MDN, Ronny Lieblein, sier et Advertising Accord gir MDN og kundene en mer fleksibel, integrert og dynamisk løsning. Etter å ha sett systemet i bruk hos søsterselskapet DRF i Danmark gjorde at MDN ble overbevist om at Advertising Accord også var rett løsning på det norske markedet.
Advertising Accord beskrives som et agnostisk system overfor alle type kinoutstyr og uavhengig av hva slags TMS, server og projektor en kino har installert. Systemet finnes nå i over 8.000 saler i Europa og brukes nå av alle ledende reklamebyråer i Storbritannia og Norden.
Facebook
RSS