
Egmont-eide Media Direct Norge (MDN) har engasjert JB Forlag, eieren av KINOMAGASINET, til å lage spesialmagasiner i 2020.
Det skal produseres to spesialutgaver av KINOMAGASINET for MDN, med unikt innhold og redaksjonelle filmsider.
I tillegg skal MDN ha reklamebannere for sine bransjetjenester på www.kinomagasinet.no i hele 2020, og MDN gir JB Forlag reisestøtte som forlaget vil benytte for å dekke deler av utgiftene på kinokonferansene CinemaCon i Las Vegas og CineEurope i Barcelona.
Adm. direktør Ronny Lieblein hos Media Direct Norge (MDN) sier i en uttalelse at han ser frem til å jobbe sammen med JB Forlag.
– Kinomagasinet som blad og nettsted er et viktig forum både for vår bransje og for stadig flere filminteresserte forbrukere. JB Forlag har holdt et høyt nivå helt siden starten og har stadige produktforbedringer som vi har lagt merke til, sier Lieblein.
Daglig leder John Berge i JB Forlag – hvis firma runder 20 år 26. oktober 2019 – takker MDN for tilliten.
– Både Filmweb, som er deleid av Egmont-stiftelsen, og MDN – som er heleide av Egmont – er sentrale hovedaktører i kinobransjen, og vi er stolte over at de ønsker å benytte seg av JB Forlags tjenester på området.
Andre firma i samme bransje som JB Forlag har avtaler med er blant andre CAPA Kinoreklame, Location, ODEON, Sundlings, Skeie og DX.

John Berge. Foto: JB Forlag.
Facebook
RSS