
En nasjonal reklamekampanje for de jordskjelvrammede i Nepal blir nå også vist på kino. Media Direct Norge (MDN) gir gratis reklameplass til kampanjen.
Dette melder melder Kampanje.
– Kolleger leste saken på Kampanje og tipset meg om at Røde Kors hadde behov for reklameplass. Da tenkte jeg at dette må vi slå til på og hjelpe Røde Kors med å nå ut til nordmenn. Vi kan ikke tilby TV-reklame, men kinoreklame kan vi bidra med, forteller administrerende direktør Bjørn Erling Ottersen i Media Direct til Kampanje.
Kampanjen har en verdi på ca 150.000 kroner og når ca 250.000 kinogjengere de neste fjorten dagene, skriver nettsiden videre.
Røde Kors fikk en idé om å spørre næringslivet og reklameaktører om de var villig til å gi bort reklameplass, ettersom all TV-reklameplass er fullbooket ut i juni. Andre aktører som gir reklametid er DNB, Telenor, Coca-Cola, TV3, med flere.
Les saken her.
Facebook
RSS