• Nyheter
  • ANMELDELSER
  • KINOBRANSJEN
  • LES MAGASINET DIGITALT
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
KM
  • Nyheter
  • ANMELDELSER
    • Anmeldelse: 65
    • Anmeldelse: Boy From Heaven
    • Anmeldelse: Agent Max
    • En sterk og adrenalinfylt oppfølger: John Wick: Chapter 4
    • Anmeldelse: Shazam! Fury of the Gods
  • KINOBRANSJEN
    • Varsler storsatsing på kinofilmer
    • Filmdistributørene hedret Vega Scene 
    • Kinoklubben har nådd en stor milepæl
    • Flere nye abonnenter på KINOMAGASINET på nyåret 2023
    • Kun Dolby-utstyr i Altas nye kinosal
  • LES MAGASINET DIGITALT
    • KINOMAGASINET 8•2022
    • KINOMAGASINET 1•2022
    • SPESIALBILAG: Lange flate ballær III
    • Et abonnement gir deg gratis digitalversjon og bladet tilsendt i Posten
    • Beskyttet: KINOMAGASINET 6•2021
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • Facebook

  • RSS

KINOLEVERANDØR

Godterigutta på verdens største godterimesse

Bjørnar Hoem (key account selger), Candy People-gründer Jacob Youssef og Tommy Wikmark (daglig leder Candy People Norge AS) på standen på International Sweets and Biscuits (ISM) 2017. Foto: Candy People
Godterigutta på verdens største godterimesse
John Berge
13. februar 2017

International Sweets and Biscuits (ISM) er stedet å være for alle innenfor godteribransjen. Fokuset i 2017 er på sunnere godteri.

– Definitivt, slår Tommy Wikmark, daglig leder og medeier i Candy People Norge fast etter å besøkt messen i Køln i Tyskland 29. januar til 1. februar 2017.

Wikmark & Co. drar til ISM hvert år og Candy People har egen stand. Selskapet har kontorer i Sverige, Norge, USA, Australia og Kina.

Det var ingen norske kinogjester på ISM i år, forteller Wikmark, da de inviterte fra Location og Nordisk Film Kino ikke hadde anledning.

Alle deltakerne fra Candy Peoples ulike avdelinger under International Sweets and Biscuits (ISM) 2017. Foto: Candy People

Alle deltakerne fra Candy Peoples ulike avdelinger under International Sweets and Biscuits (ISM) 2017. Foto: Candy People

– Det er ikke tvil om at det er mer «ekthet» og mindre kliss-klass innenfor produktområdene fremover, sier Wikmark.

– Det er litt samme trend innenfor vanlig mat. Ekte varer, med fruktekstrakter og ikke bare e-stoffer. Dette er bedre for kroppen enn vanlig godteri.

– Men hvorvidt det vil selge vet man ennå ikke?

– Nei, det er vanskelig å vite, derfor må vi prøve det og utforske det. Vi må være med på trenden. Er vi ikke med, taper vi, mener den norske Candy People-sjefen.

– Kinoene selger ikke så mye godteri fra mandag til torsdag, men mye i helgene, og vil gjerne ha flere varer å selge.

Candy People stand på International Sweets and Biscuits (ISM) 2017. Foto: Candy People

Candy People stand på International Sweets and Biscuits (ISM) 2017. Foto: Candy People

Februar er måneden for nylanseringer i kinokiosken. Candy People Norge starter med Fruitfunk som er 100 % naturlig.

Av andre nyheter som den norske kinogodtleverandøren fronter finner vi Sur regnbue og Sur vannmelon. Dette er fruktlakris i pose, som har vært en storselger som smågodt i mange år. Nå puttes den i pose uten palmeolje og gelatin, melder Candy People.

Gräddkola lanseres også. Dette er ifølge ryktene en velsmakende sjokolade-fløtekaramell.

LES MER OM FEBRUAR-NYHETENE HER:

Candy People klar med nye kinogodtlanseringer

Candy People varsler at i mai 2017 kommer et nytt egetutviklet merke, Talanda, som er premium nøtter og snacks. Dette er den første hele premiumserien uten oljeristede nøtter. De er i stedet tørristet i ovn, hos kjedens eget produksjonsanlegg i Stockholm.

I september blir det flere sunne produkter.

– Vi er ett år foran i tid og ser allerede nå på varene vi skal selge i 2018, røper Wikmark.

Candy People klar med nye kinogodtlanseringer

De vil gi deg den gode kinofølelsen

Candy People stand på International Sweets and Biscuits (ISM) 2017. Foto: Candy People
Candy People stand på International Sweets and Biscuits (ISM) 2017. Foto: Candy People
Bjørnar Hoem (key account selger), Candy People-gründer Jacob Youssef og Tommy Wikmark (daglig leder Candy People Norge AS) på standen på International Sweets and Biscuits (ISM) 2017. Foto: Candy People
Alle deltakerne fra Candy Peoples ulike avdelinger under International Sweets and Biscuits (ISM) 2017. Foto: Candy People
International Sweets and Biscuits (ISM) 2017. Foto: Candy People
Candy People på International Sweets and Biscuits (ISM) 2017. Foto: Candy People
International Sweets and Biscuits (ISM) 2017. Foto: Candy People
Relaterte sakerForsiden
Kommentarer:
Klikk for å legge til en kommentar
KINOLEVERANDØR
13. februar 2017
John Berge https://facebook.com/john.berge

Redaktør og daglig leder i JB Forlag.

Relaterte sakerForsiden
  • Candy People klar med nye kinogodtlanseringer 02.01.2017
  • Her er de to godteriguttene 13.01.2016
  • Tommy Hanson Wikmark forlater Flavo 24.09.2015
  • Nå eier Sundlings hele Flavo 22.12.2014
  • Flavo på tur til Chicago 09.06.2014
  • Flavo på CinemaCon 14.03.2014
  • Flavo om drømmen om god butikk 04.01.2014
  • Flavo vil være lojale mot kinoene 22.08.2013
  • Godteri redder Bærum videosenter 24.06.2013

Siste saker fra KINOLEVERANDØR

Nei takk til mer kinoreklame i 2022

admin20. oktober 2022
Les mer

Generasjonsskifte hos Sundlings

John Berge31. mai 2021
Les mer

Skeie satser på luksustrenden

John Berge26. mai 2021
Les mer

Store endringer hos DX

John Berge14. mai 2021
Les mer

Kinoteknisk selskap skylder ca. to millioner kroner. Begjært konkurs av Skatteetaten

John Berge21. april 2021
Les mer

Terje tror på bedre tider for kinobransjen

John Berge29. januar 2021
Les mer
KM

KINOMAGASINET.no er et produkt fra JB Forlag, Halfdan Kjerulfs vei 6A, 1410 KOLBOTN.

Redaktør: John Berge • Tlf. 975 99 007

I redaksjonen: Anne Helen Houg, Christian Høkaas, Iver Neset, Joachim Eikeri, Joakim Rekaa, Jon S. Olsen, Katrine Wang Svendsen, Magnus Meling, Matias Kjølstad, Terje Thomassen og Torunn Sola

http://loans-cash.net

Design: Per Mork • Tlf. 411 43 640

Alt innhold er copyrightbeskyttet og kan ikke gjengis uten tillatelse.

KINOMAGASINET arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. KINOMAGASINET er medlem av Norsk Tidsskriftforening og Fagpressen.

KINOMAGASINET er medlem av
Fagpressen

Siste nyheter

  • Anmeldelse: 65
    ANMELDELSE30. mars 2023
  • Anmeldelse: Boy From Heaven
    ANMELDELSE30. mars 2023
  • Varsler storsatsing på kinofilmer
    KINOBRANSJEN28. mars 2023
  • Anmeldelse: Agent Max
    ANMELDELSE27. mars 2023

Aktuelle tema på Kinomagasinet

Forsiden Kino Anmeldelse Video Teknologi VOD DVD Blu-ray trailer drama film Kinobransjen action Disney Magasinet Digitalt abonnement Marvel skrekk Fremhevet Netflix thriller Star Wars spenning superhelt komedie Skrekkfilm Festival dc animasjon eventyr

© 2013-2023 JB Forlag. KINOMAGASINET.no startet 26. april 2013. Det trykte magasinet startet opp i august 2012, under navnet HIGH-DEF og skiftet navn til KINOMAGASINET i januar 2014.

Scroll for more
Tap

Sidebanner 1

  • Populært

  • Siste

  • Kommentarer

  • Disney+ sender Oscar-utdelingen
    PRISUTDELING3. mars 2023
  • En John som aldri dør
    FILMOMTALE21. mars 2023
  • Anmeldelse: The Mandalorian: sesong 3 – episode 1: The Apostate
    ANMELDELSE5. mars 2023
  • Anmeldelse: Shazam! Fury of the Gods
    ANMELDELSE23. mars 2023
  • Anmeldelse: 65
    ANMELDELSE30. mars 2023
  • Anmeldelse: Boy From Heaven
    ANMELDELSE30. mars 2023
  • Varsler storsatsing på kinofilmer
    KINOBRANSJEN28. mars 2023
  • Anmeldelse: Agent Max
    ANMELDELSE27. mars 2023
  • Skeie gir gass, ansetter flere og har fått ny salgssjef. – Scenemagasinet says:

    […] Skeie med Nordisk Film-kontrakt […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Norsk billettsystemselskap med nye vyer […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Flere forbedringer fra DX […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Filmprogrammering på nett fra DX […]

Sidebanner 2

Sidebanner 3

Sidebanner 4

Sidebanner 5

Sidebanner 6

Sidebanner 8

Sidebanner 10

Sidebanner 11

Sidebanner 12

Sidebanner 13

Sidebanner 14

Sidebanner 15

Lydrommet ønsker å levere til flere kinoer
Vinmonopolet hadde beste reklamefilm på kino i 2016