
FILMWEB AKSJONÆRER
Navn | Ant aksjer | Andel i % |
---|---|---|
Egmont AS | 6050 | 64.2% |
Norske Filmdistributørers Forening | 1564 | 16.6% |
Trondheim Kino Utvikling AS | 905 | 9.6% |
Bergen Kino AS | 905 | 9.6% |
20-årsjubilanten Filmweb vil forbedre seg og spør kundene om hva de synes om nettsiden.
Besøkende på nettsiden blir i disse dager møtt med et popup-skjema:
«Vi ønsker å forbedre oss og da trenger vi 2 minutter av din tid! Alle som er med i spørreundersøkelsen er med i trekningen av 4 gratisbilletter på kino.»
Filmweb vil vite kjønn, og aldersgruppering. Og spør så:
3. Hvorfor besøker du Filmweb i dag? Hva beskriver din situasjon best:
• Jeg har ingen umiddelbare planer om å gå på kino, men er her for å orientere meg
• Jeg skal på kino og har bestemt meg for film
• Jeg skal på kino, men trenger hjelp/inspirasjon til hvilken film jeg skal velge
De lurer også på hva slags sjanger/type film man er mest interessert i.
Og så spørsmål om kinobillettsalg og om man spiser ute før/etter kinobesøk-
Filmweb spør også hva man er mest interessert i å lese om på en skala fra 1-5.
• Se kinoprogrammet
• Kjøpe kinobilletter
• Finne info om filmer
• Se nyheter fra filmverdenen
• Se trailere
• Sjekke hvilke filmer som kommer på kino 1
• Se topplister
Til slutt avrundes undersøkelsen med spørsmål om hvor tilfreds man er med nettstedet filmweb.no og et åpent felt hvor man kan skrive fritt.

«Hei, har du to minutter» spør Filmweb høsten 2017.
Facebook
RSS