• Nyheter
  • ANMELDELSER
  • KINOBRANSJEN
  • LES MAGASINET DIGITALT
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
KM
  • Nyheter
  • ANMELDELSER
    • Anmeldelse: 65
    • Anmeldelse: Boy From Heaven
    • Anmeldelse: Agent Max
    • En sterk og adrenalinfylt oppfølger: John Wick: Chapter 4
    • Anmeldelse: Shazam! Fury of the Gods
  • KINOBRANSJEN
    • Varsler storsatsing på kinofilmer
    • Filmdistributørene hedret Vega Scene 
    • Kinoklubben har nådd en stor milepæl
    • Flere nye abonnenter på KINOMAGASINET på nyåret 2023
    • Kun Dolby-utstyr i Altas nye kinosal
  • LES MAGASINET DIGITALT
    • KINOMAGASINET 8•2022
    • KINOMAGASINET 1•2022
    • SPESIALBILAG: Lange flate ballær III
    • Et abonnement gir deg gratis digitalversjon og bladet tilsendt i Posten
    • Beskyttet: KINOMAGASINET 6•2021
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • Facebook

  • RSS

KINOBRANSJEN

Skal markedsføre Kinoklubben i KINOMAGASINET

Skal markedsføre Kinoklubben i KINOMAGASINET
Per Mork
12. september 2019

KINOMAGASINET og Filmweb har inngått en større annonseavtale for andre halvår 2019 og hele 2020.

Elisabeth Brinch, daglig leder i Filmwebs Kinoklubben, har inngått en markedsføringsavtale som innbefatter JB Forlags flater – KINOMAGASINET som trykt magasin og på nett:

– Det blir fint for Kinoklubben å teste markedsføring av Kinoklubben i Kinomagasinet på nett og i det trykte magasinet fremover. I tillegg til å nå den tradisjonelle målgruppen for medlemsrekruttering er det en stor fordel at vi her også når folk i kinobransjen. Vi vil gjerne ha med oss flere kinoer i Kinoklubb-ordningen, så kanskje vi kan nå frem til noen nye kinosjefer som ser at dette konseptet kan passe hos dem. Blant de 86 kinoene som allerede er med i klubben kan det fungere som en ekstra påminnelse om aktuelle filmer som kommer fremover, uttaler Brinch.

Filmweb skal fra 2020 for alvor også begynne å markedsføre det nye nasjonale kinogavekortet.

– Da vil naturligvis også Kinomagasinet være en naturlig del av markedsmiksen, legger Brinch til.

Elisabeth Brinch er leder av Kinoklubb Norge. Foto: John Berge, KINOMAGASINET ©

Les siste nytt om status for Kinoklubben pr. august 2019 her:

Det «renner inn» medlemmer til Kinoklubben

Daglig leder i JB Forlag, John Berge, sier at han er svært glad for tilliten som Filmweb viser KINOMAGASINET.

– Filmweb er et av kinobransjens mest anerkjente firmaer og har i årevis vært innovatører, siden internettets spede begynnelse. Det er en stor glede å kunne ønske Filmweb velkommen tilbake som fast annonsør. Jeg takker for tilliten som Filmweb og Kinoklubben viser JB Forlag, i det vi snart runder 20 år som selskap, sier John Berge.

KINOMAGASINET ble startet som magasin i 2012, under navnet High-Def, og fikk det nye navnet, Kinomagasinet, i 2014, i takt med markedsendringene i filmdistribusjonsmarkedet.

Redaktør og daglig leder John Berge i JB Forlag. Foto: Evie Anita Berge, JB Forlag

Nettstedet har siden 2013 bygget seg opp til å bli det ledende uavhengige filmnyhetsnettsted i Norge, med stort fokus på kinobransjen og produktene de lanserer, det være seg filmer eller øvrige salgsprodukter. I tillegg er nettstedet også svært populært blant de ivrigste filmseerne, med økende besøkstall.

– Vi traff nylig en pensjonert bransjeveteran på Den norske filmfestivalen i Haugesund. Han kunne fortelle at å besøke kinomagasinet.no nå var blitt uvurderlig for ham. Bare slik kunne han få en komplett oversikt over både bransje og filmutvalg, forteller John Berge i JB Forlag.

Filmweb blir nå et av flere ledende kinobransjefirma som benytter seg av KINOMAGASINET som foretrukken annonsekanal, herunder CAPA Kinoreklame, Cinema Design, DX, Fiber Pro Tector, Media Direct Norge, ODEON kino, Location, Skeie og Sundlings.

Unique Digital Nordic har også varslet at de ønsker å reklamere for sine tjenester på Kinomagasinet.no høsten 2019/vinteren 2020.

Den trykte utgaven av KINOMAGASINET er å finne hos ledende kinoer, og en lang rekke andre små- og mellomstore kinoer landet rundt, samt hos Platekompaniets butikker og hos Johnny Rockets-burgerkjeden.

Relaterte sakerForsiden
Kommentarer:
Klikk for å legge til en kommentar
KINOBRANSJEN
12. september 2019
Per Mork https://facebook.com/permork72

Grafisk designer og nettside utvikler.

Relaterte sakerForsiden

Siste saker fra KINOBRANSJEN

Varsler storsatsing på kinofilmer

John Berge28. mars 2023
Les mer

Filmdistributørene hedret Vega Scene 

admin16. mars 2023
Les mer

Kinoklubben har nådd en stor milepæl

John Berge13. februar 2023
Les mer

Flere nye abonnenter på KINOMAGASINET på nyåret 2023

John Berge7. januar 2023
Les mer

Kun Dolby-utstyr i Altas nye kinosal

John Berge2. desember 2022
Les mer

ODEON slo kinodagrekorden fra 2019

John Berge7. november 2022
Les mer
KM

KINOMAGASINET.no er et produkt fra JB Forlag, Halfdan Kjerulfs vei 6A, 1410 KOLBOTN.

Redaktør: John Berge • Tlf. 975 99 007

I redaksjonen: Anne Helen Houg, Christian Høkaas, Iver Neset, Joachim Eikeri, Joakim Rekaa, Jon S. Olsen, Katrine Wang Svendsen, Magnus Meling, Matias Kjølstad, Terje Thomassen og Torunn Sola

http://loans-cash.net

Design: Per Mork • Tlf. 411 43 640

Alt innhold er copyrightbeskyttet og kan ikke gjengis uten tillatelse.

KINOMAGASINET arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. KINOMAGASINET er medlem av Norsk Tidsskriftforening og Fagpressen.

KINOMAGASINET er medlem av
Fagpressen

Siste nyheter

  • Anmeldelse: 65
    ANMELDELSE30. mars 2023
  • Anmeldelse: Boy From Heaven
    ANMELDELSE30. mars 2023
  • Varsler storsatsing på kinofilmer
    KINOBRANSJEN28. mars 2023
  • Anmeldelse: Agent Max
    ANMELDELSE27. mars 2023

Aktuelle tema på Kinomagasinet

Forsiden Kino Anmeldelse Video Teknologi VOD DVD Blu-ray trailer drama film Kinobransjen action Disney Magasinet Digitalt abonnement Marvel skrekk Fremhevet Netflix thriller Star Wars spenning superhelt komedie Skrekkfilm Festival dc animasjon eventyr

© 2013-2023 JB Forlag. KINOMAGASINET.no startet 26. april 2013. Det trykte magasinet startet opp i august 2012, under navnet HIGH-DEF og skiftet navn til KINOMAGASINET i januar 2014.

Scroll for more
Tap

Sidebanner 1

  • Populært

  • Siste

  • Kommentarer

  • Disney+ sender Oscar-utdelingen
    PRISUTDELING3. mars 2023
  • En John som aldri dør
    FILMOMTALE21. mars 2023
  • Anmeldelse: The Mandalorian: sesong 3 – episode 1: The Apostate
    ANMELDELSE5. mars 2023
  • Anmeldelse: Shazam! Fury of the Gods
    ANMELDELSE23. mars 2023
  • Anmeldelse: 65
    ANMELDELSE30. mars 2023
  • Anmeldelse: Boy From Heaven
    ANMELDELSE30. mars 2023
  • Varsler storsatsing på kinofilmer
    KINOBRANSJEN28. mars 2023
  • Anmeldelse: Agent Max
    ANMELDELSE27. mars 2023
  • Skeie gir gass, ansetter flere og har fått ny salgssjef. – Scenemagasinet says:

    […] Skeie med Nordisk Film-kontrakt […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Norsk billettsystemselskap med nye vyer […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Flere forbedringer fra DX […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Filmprogrammering på nett fra DX […]

Sidebanner 2

Sidebanner 3

Sidebanner 4

Sidebanner 5

Sidebanner 6

Sidebanner 8

Sidebanner 10

Sidebanner 11

Sidebanner 12

Sidebanner 13

Sidebanner 14

Sidebanner 15

Det «renner inn» medlemmer til Kinoklubben
NFI vil tenke nytt rundt tilskudd til filmimport. Og hvor mye koster de skattebetalerne, de filmene som går dårlig?