
CAPA Kinoreklame AS fronter nå en ny kampanje for å markedsføre at de utvider produktspekteret.
I samme anledning endrer selskapet «logo og den grafiske profilen til et mer tidsriktig og moderne uttrykk»: ny logo, ny vignett og nye nettsider.
For kinoreklame er ikke bare reklame i selve salen mer.
I tillegg til tradisjonell kinoreklame på det store lerretet tilbyr CAPA også løsninger som inkluderer: proximity, kinoapp, on-line display og video annonsering, filmpartnerskap, produktplassering, sponsorater, events, content marketing, innsikt og data, forteller Linn Barholt, Film & Partnerships Manager hos CAPA Kinoreklame AS.
– Produktsortimentet er utvidet betydelig for å kunne tilby løsninger som fanger brukerne gjennom hele kinoopplevelsen, legger hun til.

NY LOGO APRIL 2017: CAPA Kinoreklame AS .

Linn Barholt, Film & Partnerships Manager hos CAPA Kinoreklame AS. Foto: CAPA Kinoreklame AS
– Med andre ord kan du nå treffe kinopublikummet før de bestemmer seg for hvilken film de vil se, når de kjøper billetten, når de ankommer kinoen, når de sitter i kinosalen, på vei ut av kinoen og etter at de har forlatt kinoen!
Selskapet har også laget en ny reklamefilm for sine tjenester:
Kinoen er den ultimate arenaen for kommunikasjon hvor merkevarer kan stimulere alle sansene til publikum. Gjennom hele kinoopplevelsen er det en rekke kontaktpunkter der du som annonsør kan treffe publikum i riktig modus.
Facebook
RSS