• Nyheter
  • ANMELDELSER
  • LES MAGASINET DIGITALT
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • ANNONSØRINNHOLD
KM
  • Nyheter
  • ANMELDELSER
    • Anmeldelse: Everything Everywhere All at Once
    • Anmeldelse: Rutete Ninja 2
    • Anmeldelse: Memory
    • Anmeldelse: Doctor Strange in the Multiverse of Madness
    • Anmeldelse: Mini-Zlatan og verdens beste onkel
  • LES MAGASINET DIGITALT
    • Beskyttet: KINOMAGASINET 1•2022
    • SPESIALBILAG: Lange flate ballær III
    • Et abonnement gir deg gratis digitalversjon og bladet tilsendt i Posten
    • Beskyttet: KINOMAGASINET 6•2021
    • Beskyttet: KINOMAGASINET 5•2021
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • ANNONSØRINNHOLD
    • Ja, vi elsker Høgskulen i Volda!
    • SPESIALBILAG: Lange flate ballær III
    • Hvordan komme i gang igjen med arrangementer
    • Denne Marvel-serien skal bli Disney+ sin nye supersuksess
    • Siste sjanse til å få Disney+ med spesialrabatt
  • Facebook

  • RSS

ANNONSØRINNHOLD

Derfor bør kino-Norge hjelpe verdens hungerslidende

Derfor bør kino-Norge hjelpe verdens hungerslidende
admin
3. juli 2019

Fakta om ShareTheMeal

Visste du at mer enn 815 millioner (!) mennesker – en av ni på vår klode – legger seg på tom mage hver natt.

 

Vil du engasjere deg i årets kampanje allerede nå, kontakt CAPA ved markedskoordinator Hege Bergsvenkerud Sørli på telefon 934 36 496 eller e-post hege@capa.no.

 

Den 60 sekunders lange reklamefilmen for 2018 og 2019 er laget av annonselegenden Sir John Hegarty og The Garage Soho.

 

Årets kampanje starter i september 2019. Målsetningen er å vekke kinopublikummet til å hjelpe barn i verdens katastrofeområder.

Hvert femte sekund dør et barn av sult. CAPA Kinoreklame tar del i den verdensomspennende reklamekampanjen i regi av FNs Matvareprogram (UN World Food Programme). Hva betyr det for deg og din kino? Finn ut mer her!

2019-kampanjen starter i september. Målsetningen er å vekke kinopublikummet til å hjelpe barn i verdens katastrofeområder.

I tillegg til den 60 sekunders reklamefilmen som skal vises på kinoene er det også laget en applikasjon man kan laste ned – ShareTheMeal. Appen gir deg mulighet til å dele måltidet ditt med et barn.

Norge er ett av 25 land som vil vise årets reklamefilm. Det hele skjer i regi av SAWA, som er den verdensomspennende bransjeorganisasjonen til kinoreklameselskapene.

SAWA har støttet United Nations World Food Programme (WFP) siden 2015.

– Kampanjen blir vist på kinoer i åtte uker fra september, forteller adm. direktør Jan Tore Kristiansen i CAPA Kinoreklame.

– I en verden fylt av katastrofale hendelser, nød og lidelse, hva kan kino-Norge gjøre?

– Mange kinoer har unge mennesker ansatt, og vi vet at mange av disse er opptatt av verdens fremtid og har et stort engasjement. Vi håper derfor at kinoledelsen inviterer sine ansatte til å ta del i årets kampanje ved å laste ned appen for å dele et måltid, sier Kristiansen.

– Vi redder selvsagt ikke verden med dette, men vi gjør noe – vi gjør noe aktivt, og det er vi stolte av. Vi vet også at mange kinoer setter pris på at vi gjør mer samfunnsnyttige ting, sier CAPA-direktøren.

Under Cannes Lions International Festival of Creativity 2019, som fant sted 17. til 21. juni, ble detaljene om 2019-kampanjen offentliggjort.

Årets kampanjefilm er igjen regissert av Sir John Hegarty, som driver The Garage Soho i England.

Filmen forteller historien om virkeligheten så alt for mange barn opplever i dag med krig, fattigdom og nød.

Årets kampanjefilm kan du se her:

Fjorårets reklamefilm kan du se her:

 

Annonsørinnhold fra JB Forlag.

Fra 2019 tilbyr JB Forlag for første gang muligheten for bedrifter til å ha annonsørinnhold som et tillegg til eller i stedet for tradisjonelle reklamebannere.

Innholdet i disse artikkelen består m.a.o.av et kommersielt innhold og er ikke uttrykk for journalistiske vurderinger fra redaksjonen. JB Forlag merker disse sakene tydelig både på forsiden og inne på hver artikkel for å fremheve at dette er reklameinnhold.

Ønsker din bedrift en slik type annonsering, ta kontakt med oss her.

Teaseren til kampanjefilm 2019.
Reklamefilmen fra 2018.
Relaterte sakerappCAPAForsiden
Kommentarer:
Klikk for å legge til en kommentar
ANNONSØRINNHOLD
3. juli 2019
admin kinomagasinet

Relaterte sakerappCAPAForsiden

Siste saker fra ANNONSØRINNHOLD

Ja, vi elsker Høgskulen i Volda!

kinomagasinet4. april 2022
Les mer

SPESIALBILAG: Lange flate ballær III

John Berge21. februar 2022
Les mer

Hvordan komme i gang igjen med arrangementer

John Berge9. mai 2021
Les mer

Denne Marvel-serien skal bli Disney+ sin nye supersuksess

admin16. mars 2021
Les mer

Siste sjanse til å få Disney+ med spesialrabatt

admin14. september 2020
Les mer

Nå kan du bestille Disney+ for 590 kroner

admin14. august 2020
Les mer
KM

KINOMAGASINET.no er et produkt fra JB Forlag, Halfdan Kjerulfsvei 6A, 1410 KOLBOTN.

Redaktør: John Berge • Tlf. 975 99 007

I redaksjonen: Anne Helen Houg, Bjørn Harald L. Sønsthagen, Endre Snildal, Iver Neset, Joachim Eikeri, Katrine Wang Svendsen, Lars Johnsrud, Marcus Patai, Matias Kjølstad, Magnus Meling, Preben Lillebø Rongve og Torunn Sola.

http://loans-cash.net

Design: Per Mork • Tlf. 411 43 640

Alt innhold er copyrightbeskyttet og kan ikke gjengis uten tillatelse.

Siste nyheter

  • Vangelis er død
    DØDSFALL19. mai 2022
  • Hvorfor får filmer oss til å gråte, skvette og juble
    19. mai 2022
  • To år etter blir det krigsfilmpremiere
    FILMLANSERING19. mai 2022
  • Anmeldelse: Everything Everywhere All at Once
    ANMELDELSE17. mai 2022

Aktuelle tema på Kinomagasinet

Forsiden Kino Anmeldelse Video Teknologi VOD DVD Blu-ray trailer drama film action Kinobransjen Disney Magasinet Digitalt abonnement Marvel Fremhevet Netflix skrekk spenning thriller Star Wars superhelt komedie Festival eventyr krim grøsser spillefilm

© 2013-2022 JB Forlag. KINOMAGASINET.no startet 26. april 2013. Det trykte magasinet startet opp i august 2012, under navnet HIGH-DEF og skiftet navn til KINOMAGASINET i januar 2014.

Scroll for more
Tap

Sidebanner 1

  • Populært

  • Siste

  • Kommentarer

  • Anmeldelse: Villmenn
    ANMELDELSE21. april 2022
  • Trailer: Krigsseileren
    TRAILER11. mai 2022
  • Anmeldelse: Mini-Zlatan og verdens beste onkel
    ANMELDELSE4. mai 2022
  • Kampen om kinogodtet fortsetter. Noen norske kinosjefer ønsker å nekte kundene å ta med medbragt.
    KINOBRANSJEN22. april 2022
  • Vangelis er død
    DØDSFALL19. mai 2022
  • Hvorfor får filmer oss til å gråte, skvette og juble
    19. mai 2022
  • To år etter blir det krigsfilmpremiere
    FILMLANSERING19. mai 2022
  • Anmeldelse: Everything Everywhere All at Once
    ANMELDELSE17. mai 2022
  • 50 Best Racing Movies Of All Time Ranked - Looper - YTS FREE - The official YTS YIFY Movies Torrents magnet website. says:

    […] may have taken until 2014 for Norway to produce…

  • 50 Best Racing Movies Of All Time Ranked - Looper | Erzurumdanhaber.com says:

    […] may have taken until 2014 for Norway to produce…

  • Massasje escorte thai escorte oslo | escorte massasje real escorte date – Realxpressionz says:

    […] som så skulle bringe ordrene videre til de norske…

  • Alexandr says:

    He Makes Money Online WITHOUT Traffic? Most people believe that…

Sidebanner 2

Sidebanner 3

Sidebanner 4

Sidebanner 5

Sidebanner 6

Sidebanner 8

Sidebanner 10

Sidebanner 11

Sidebanner 12

Sidebanner 13

Sidebanner 14

Sidebanner 15

HOLD skaper engasjement for kinogjengeren