• Nyheter
  • ANMELDELSER
  • KINOBRANSJEN
  • LES MAGASINET DIGITALT
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
KM
  • Nyheter
  • ANMELDELSER
    • Anmeldelse: The Fabelmans
    • Skuffende, svak og lite fengende thriller: Knock at the Cabin
    • Anmeldelse: Munch
    • Sært, spesielt og superbra: The Banshees of Inisherin
    • Anmeldelse: Babylon
  • KINOBRANSJEN
    • Flere nye abonnenter på KINOMAGASINET på nyåret 2023
    • Kun Dolby-utstyr i Altas nye kinosal
    • ODEON slo kinodagrekorden fra 2019
    • Filmweb har rundet 25 år. Her er historien om dette unike norske nettstedet.
    • Er over kneika, men fortsatt utfordrende
  • LES MAGASINET DIGITALT
    • KINOMAGASINET 8•2022
    • KINOMAGASINET 1•2022
    • SPESIALBILAG: Lange flate ballær III
    • Et abonnement gir deg gratis digitalversjon og bladet tilsendt i Posten
    • Beskyttet: KINOMAGASINET 6•2021
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • Facebook

  • RSS

KINOLEVERANDØR

CAPA samlet troppene

KICKOFF HØSTEN 2016 hos CAPA Kinoreklame 31.08.-01.09.: Foran fra venstre: Jan-Tore Kristiansen, Linn Barholt, Bettina Sibbern og Svein Andersen. Bak fra venstre: Cecilie Larsen Noer, Erling Hjorthaug, Anne Gjengstø, Gareth Williams, Inger Helen Vårlid, Kristin Sagen, Siri Tønder Holen, Silje Helen Gundersen, Espen Tømmervold, Camilla Rønnes, Rune Ivem, Benedicte Kolstø Skar, Mailiv Nyquist, Jannicke Berg, Malin Huus, Sissel Vatland, Vibecke Larsen, Charlotte Hatlevold. Foto: CAPA Kinoreklame.
CAPA samlet troppene
John Berge
19. september 2016

OSLO: Nye systemer og nye produkter var i hovedfokus under årets kickoff for de ansatte i CAPA Kinoreklame AS.

– Vi har et helt nytt system for booking og distribusjon av kinoreklame fra Unique Cinema Systems, kalt Advertising Accord, som er endel annerledes enn vårt gamle system, og derfor må det endel opplæring til. Vi satte av en dag til dette, forteller Silje Helen Gundersen til KINOMAGASINET.

Hun er «Insights & Research Manager» hos CAPA Kinoreklame AS.

Under kickoffet ble det også tid til å avlegge et besøk under CAPAs og MDNs felles kinofagdag. (Den kan du lese om via lenken under).

– Når det gjelder nye produkter er vi igang med salg av vårt nye produkt «Proximity Marketing». Vi har installert såkalte «beacons», nettvarder, på alle våre største kinoer og kan derfor plukke opp hvem som er på kino og treffe dem igjen i digitale medier i etterkant av kinoturen. Vi hadde derfor satt av mye tid til opplæring og forståelse av hvordan dette produktet fungerer, sier Gundersen.

Filmekspert Linn Barholt hadde et lengre innlegg om hvilke filmer som kommer i 2017. Selv presenterte Silje Helen Gundersen hvilke av de 35 reklamefilmene CAPA har testet på kino siste året som har skåret aller best på oppmerksomhet, liking og positiv påvirkning.

Sosial moro må også til på et kick-off. CAPA-gjengen tok turen til Grunerløkka Brygghus hvor de var på omvisning og øl-smaking. Etterpå tok de ansatte turen til Vespa hvor vi fikk servert helstekt pattegris og enda mer øl.

– Hvordan går det ellers med driften?

– Status hos oss er at vi har solid vekst. Vi har vekst både nasjonalt og lokalt og er veldig fornøyd. Kino som reklamemedie har det bra om dagen og hos mediebyråene er veksten så langt i år på 47 %. Satsningen vår fremover er digitale kanaler, og da først og fremst «proximity marketing» i kombinasjonen med lerretsreklame.

Relaterte sakerKino
Kommentarer:
Klikk for å legge til en kommentar
KINOLEVERANDØR
19. september 2016
John Berge https://facebook.com/john.berge

Redaktør og daglig leder i JB Forlag.

Relaterte sakerKino
  • Effektiv kinofagdag i regi av MDN og CAPA 01.09.2016
  • MDN og CAPA inviterer til kinofagdag 28.06.2016
  • Her er fasit etter Kinofagdagen 2015 08.09.2015
  • CAPA-selger ble årets medieselger 23.01.2016
  • MDN og CAPA samler reklamebransjen 04.08.2015
  • MDN og CAPA i felles front 03.06.2015
  • MDN og CAPA samarbeider om «Gullfilmen» 17.03.2015
  • CAPA med sjarmoffensiv 30.01.2015
  • Den nye CAPA-sjefen er i gang 09.10.2014
  • Her er den nye direktøren i CAPA 01.09.2014
  • CAPA-direktøren: «Steintøft annonsemarked» 29.08.2014
  • Hun er CAPAs salgssjef 27.03.2014
  • Ny giv for CAPA 14.03.2014
  • Har staket ut kursen videre for Capa 14.02.2014

Siste saker fra KINOLEVERANDØR

Nei takk til mer kinoreklame i 2022

admin20. oktober 2022
Les mer

Generasjonsskifte hos Sundlings

John Berge31. mai 2021
Les mer

Skeie satser på luksustrenden

John Berge26. mai 2021
Les mer

Store endringer hos DX

John Berge14. mai 2021
Les mer

Kinoteknisk selskap skylder ca. to millioner kroner. Begjært konkurs av Skatteetaten

John Berge21. april 2021
Les mer

Terje tror på bedre tider for kinobransjen

John Berge29. januar 2021
Les mer
KM

KINOMAGASINET.no er et produkt fra JB Forlag, Halfdan Kjerulfs vei 6A, 1410 KOLBOTN.

Redaktør: John Berge • Tlf. 975 99 007

I redaksjonen: Anne Helen Houg, Christian Høkaas, Iver Neset, Joachim Eikeri, Katrine Wang Svendsen,Matias Kjølstad, Magnus Meling.

http://loans-cash.net

Design: Per Mork • Tlf. 411 43 640

Alt innhold er copyrightbeskyttet og kan ikke gjengis uten tillatelse.

Siste nyheter

  • Anmeldelse: The Fabelmans
    ANMELDELSE3. februar 2023
  • LA ELVA LEVE – fakta eller fiksjon?
    REGISSØRINTERVJU3. februar 2023
  • Skuffende, svak og lite fengende thriller: Knock at the Cabin
    ANMELDELSE1. februar 2023
  • Anmeldelse: Munch
    ANMELDELSE31. januar 2023

Aktuelle tema på Kinomagasinet

Forsiden Kino Anmeldelse Video Teknologi VOD DVD Blu-ray trailer drama film Kinobransjen action Disney Magasinet Digitalt abonnement Marvel skrekk Fremhevet Netflix thriller Star Wars spenning superhelt komedie Skrekkfilm Festival animasjon eventyr krim

© 2013-2023 JB Forlag. KINOMAGASINET.no startet 26. april 2013. Det trykte magasinet startet opp i august 2012, under navnet HIGH-DEF og skiftet navn til KINOMAGASINET i januar 2014.

Scroll for more
Tap

Sidebanner 1

  • Populært

  • Siste

  • Kommentarer

  • Skuffende, svak og lite fengende thriller: Knock at the Cabin
    ANMELDELSE1. februar 2023
  • Anmeldelse: Gulliver er tilbake
    ANMELDELSE7. januar 2023
  • Anmeldelse: Babylon
    ANMELDELSE19. januar 2023
  • LA ELVA LEVE – fakta eller fiksjon?
    REGISSØRINTERVJU3. februar 2023
  • Anmeldelse: The Fabelmans
    ANMELDELSE3. februar 2023
  • LA ELVA LEVE – fakta eller fiksjon?
    REGISSØRINTERVJU3. februar 2023
  • Skuffende, svak og lite fengende thriller: Knock at the Cabin
    ANMELDELSE1. februar 2023
  • Anmeldelse: Munch
    ANMELDELSE31. januar 2023
  • Skeie gir gass, ansetter flere og har fått ny salgssjef. – Scenemagasinet says:

    […] Skeie med Nordisk Film-kontrakt […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Norsk billettsystemselskap med nye vyer […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Flere forbedringer fra DX […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Filmprogrammering på nett fra DX […]

Sidebanner 2

Sidebanner 3

Sidebanner 4

Sidebanner 5

Sidebanner 6

Sidebanner 8

Sidebanner 10

Sidebanner 11

Sidebanner 12

Sidebanner 13

Sidebanner 14

Sidebanner 15

«Eksplosjon» i kundemassen for Fiber ProTector
Sølvfilm til VGs fotball-film