• Nyheter
  • ANMELDELSER
  • MAGASINET
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • ANNONSØRINNHOLD
KM
  • Nyheter
  • ANMELDELSER
    • Anmeldelse: Sjel (VOD, Disney+)
    • Anmeldelse: Operasjon Nordpolen: Svippen på eventyr
    • Anmeldelse: Ma Rainey’s Black Bottom
    • Anmeldelse: Pinocchio
    • Anmeldelse: Mank (VOD, Netflix)
  • MAGASINET
    • KINOMAGASINET 5•2018
    • KINOMAGASINET 4•2018
    • KINOMAGASINET 3•2018
    • KINOMAGASINET 2•2018
    • KINOMAGASINET 1•2018
  • Om oss
  • Kontakt
  • LEDIG STILLING
  • ANNONSØRINNHOLD
    • Siste sjanse til å få Disney+ med spesialrabatt
    • Nå kan du bestille Disney+ for 590 kroner
    • Gå ikke glipp av én eneste utgave – bestill abonnement på KINOMAGASINET her
    • Ja, vi elsker Kinoklubben!
    • HOLD skaper engasjement for kinogjengeren
  • Facebook

  • RSS

KINOLEVERANDØR

CAPA samlet troppene

KICKOFF HØSTEN 2016 hos CAPA Kinoreklame 31.08.-01.09.: Foran fra venstre: Jan-Tore Kristiansen, Linn Barholt, Bettina Sibbern og Svein Andersen. Bak fra venstre: Cecilie Larsen Noer, Erling Hjorthaug, Anne Gjengstø, Gareth Williams, Inger Helen Vårlid, Kristin Sagen, Siri Tønder Holen, Silje Helen Gundersen, Espen Tømmervold, Camilla Rønnes, Rune Ivem, Benedicte Kolstø Skar, Mailiv Nyquist, Jannicke Berg, Malin Huus, Sissel Vatland, Vibecke Larsen, Charlotte Hatlevold. Foto: CAPA Kinoreklame.
CAPA samlet troppene
John Berge
John Berge
19. september 2016

OSLO: Nye systemer og nye produkter var i hovedfokus under årets kickoff for de ansatte i CAPA Kinoreklame AS.

– Vi har et helt nytt system for booking og distribusjon av kinoreklame fra Unique Cinema Systems, kalt Advertising Accord, som er endel annerledes enn vårt gamle system, og derfor må det endel opplæring til. Vi satte av en dag til dette, forteller Silje Helen Gundersen til KINOMAGASINET.

Hun er «Insights & Research Manager» hos CAPA Kinoreklame AS.

Under kickoffet ble det også tid til å avlegge et besøk under CAPAs og MDNs felles kinofagdag. (Den kan du lese om via lenken under).

– Når det gjelder nye produkter er vi igang med salg av vårt nye produkt «Proximity Marketing». Vi har installert såkalte «beacons», nettvarder, på alle våre største kinoer og kan derfor plukke opp hvem som er på kino og treffe dem igjen i digitale medier i etterkant av kinoturen. Vi hadde derfor satt av mye tid til opplæring og forståelse av hvordan dette produktet fungerer, sier Gundersen.

Filmekspert Linn Barholt hadde et lengre innlegg om hvilke filmer som kommer i 2017. Selv presenterte Silje Helen Gundersen hvilke av de 35 reklamefilmene CAPA har testet på kino siste året som har skåret aller best på oppmerksomhet, liking og positiv påvirkning.

Sosial moro må også til på et kick-off. CAPA-gjengen tok turen til Grunerløkka Brygghus hvor de var på omvisning og øl-smaking. Etterpå tok de ansatte turen til Vespa hvor vi fikk servert helstekt pattegris og enda mer øl.

– Hvordan går det ellers med driften?

– Status hos oss er at vi har solid vekst. Vi har vekst både nasjonalt og lokalt og er veldig fornøyd. Kino som reklamemedie har det bra om dagen og hos mediebyråene er veksten så langt i år på 47 %. Satsningen vår fremover er digitale kanaler, og da først og fremst «proximity marketing» i kombinasjonen med lerretsreklame.

Relaterte sakerKino
Kommentarer:
Klikk for å legge til en kommentar
KINOLEVERANDØR
19. september 2016
John Berge
John Berge @https://twitter.com/johnberge https://facebook.com/john.berge

Redaktør og daglig leder i JB Forlag.

Relaterte sakerKino
  • Effektiv kinofagdag i regi av MDN og CAPA 01.09.2016
  • MDN og CAPA inviterer til kinofagdag 28.06.2016
  • Her er fasit etter Kinofagdagen 2015 08.09.2015
  • CAPA-selger ble årets medieselger 23.01.2016
  • MDN og CAPA samler reklamebransjen 04.08.2015
  • MDN og CAPA i felles front 03.06.2015
  • MDN og CAPA samarbeider om «Gullfilmen» 17.03.2015
  • CAPA med sjarmoffensiv 30.01.2015
  • Den nye CAPA-sjefen er i gang 09.10.2014
  • Her er den nye direktøren i CAPA 01.09.2014
  • CAPA-direktøren: «Steintøft annonsemarked» 29.08.2014
  • Hun er CAPAs salgssjef 27.03.2014
  • Ny giv for CAPA 14.03.2014
  • Har staket ut kursen videre for Capa 14.02.2014

Siste saker fra KINOLEVERANDØR

Nyttårspraten 2021: Sundling-gründeren tror kinoene vil overleve

John Berge7. januar 2021
Les mer

Flere CAPA-ansatte sluttet i 2020. MDN har beholdt alle ansatte.

John Berge30. desember 2020
Les mer

Bra aktivitetsnivå for Skeie i 2020

John Berge18. november 2020
Les mer

Filmweb: Jo mere vi er sammen!

John Berge5. november 2020
Les mer

Stor interesse for fogging fra Fiber Protector

John Berge3. november 2020
Les mer

Nå droppes Kinospillet for godt

John Berge19. august 2020
Les mer
KM

KINOMAGASINET.no er et produkt fra JB Forlag, Halfdan Kjerulfsvei 6A, 1410 KOLBOTN.

Redaktør: John Berge • Tlf. 975 99 007

Redaksjonsassistent: Christian Høkaas.

I redaksjonen: Bjørn Harald L. Sønsthagen, 
Katrine Wang Svendsen
, Torbjørn Grav
, Marcus Patai
, Preben Lillebø Rongve, 
Matias Kjøstad, 
Torunn Sola,
Stina Ueland, 
Joachim Eikeri
, Rolf Einar Hammerås, Trond Sätre, Eren Gudny og Kaisa Waldenstrøm Breiland

Design: Per Mork • Tlf. 411 43 640

KINOMAGASINET.no følger Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Alt innhold er copyrightbeskyttet og kan ikke gjengis uten tillatelse.

Siste nyheter

  • Ingen fred å få for A Quiet Place Part II
    KORONAVIRUSET23. januar 2021
  • Nå har også «Morbius» fått ny dato
    FILMLANSERING22. januar 2021
  • Nolan har trolig forlatt Warner for alltid
    FILMDISTRIBUSJON22. januar 2021
  • Da er det offisielt: Den 25. offisielle James Bond-filmen er utsatt for fjerde gang.
    KORONAVIRUSET22. januar 2021

Aktuelle tema på Kinomagasinet

Forsiden Kino Anmeldelse Teknologi Video DVD Blu-ray VOD trailer drama film action Disney Fremhevet Netflix Marvel skrekk spenning Star Wars thriller superhelt komedie eventyr krim grøsser spillefilm dc Skrekkfilm animasjon x-men

© 2013-2020 JB Forlag. KINOMAGASINET.no startet 26. april 2013. Det trykte magasinet startet opp i august 2012, under navnet HIGH-DEF og skiftet navn til KINOMAGASINET i januar 2014.

Scroll for more
Tap

Sidebanner 1

  • Populært

  • Siste

  • Kommentarer

  • En lang rekke storfilmer utsettes enda en gang. No Time to Die og Fast & Furious 9 trolig først på kinoene høsten 2021.
    KORONAVIRUSET13. januar 2021
  • Anmeldelse: Sjel (VOD, Disney+)
    ANMELDELSE27. desember 2020
  • Edelh Lena Ingebrigtsen sier farvel til kinobransjen og blir museumsdirektør
    NYTT OM NAVN5. januar 2021
  • Femten toppfilmer fra 2020 fra anmelder Christian Høkaas
    TOPPLISTER30. desember 2020
  • Ingen fred å få for A Quiet Place Part II
    KORONAVIRUSET23. januar 2021
  • Nå har også «Morbius» fått ny dato
    FILMLANSERING22. januar 2021
  • Nolan har trolig forlatt Warner for alltid
    FILMDISTRIBUSJON22. januar 2021
  • Da er det offisielt: Den 25. offisielle James Bond-filmen er utsatt for fjerde gang.
    KORONAVIRUSET22. januar 2021
  • Skeie gir gass, ansetter flere og har fått ny salgssjef. – Scenemagasinet says:

    […] Skeie med Nordisk Film-kontrakt […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Norsk billettsystemselskap med nye vyer […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Flere forbedringer fra DX […]

  • Sønn av DX-gründeren overtar ledelsen av firmaet – Kulturhusmagasinet says:

    […] Filmprogrammering på nett fra DX […]

Sidebanner 2

Sidebanner 3

Sidebanner 4

Sidebanner 5

Sidebanner 6

Sidebanner 8

Sidebanner 10

Sidebanner 11

Sidebanner 12

Sidebanner 13

Sidebanner 14

Sidebanner 15

«Eksplosjon» i kundemassen for Fiber ProTector
Sølvfilm til VGs fotball-film