
HAUGESUND: – Vi skal være synlige i hele Norge og bli høstens store actionfilm!
Det proklamerte Marius Olsen fra Another World Entertainment (AWE) under et lunsjarrangement for kinosjefene under Den norske filmfestivalen 2016, tirsdag 23. august.
Her fortalte Olsen om hva som er gjort og som gjøres i forbindelse med markedsføringen av Henrik Martin Dahlsbakkens tredje kinofilm i løpet av ett år, Cave.
Cave har kinopremiere 2. september 2016, og er avslutningsfilmen under årets filmfestival.
Hva slags godbiter har Olsen & Co i AWE å skilte med?
Jo:
• En offisiell plakat, som oser testoseron og fjell. – Vi er veldig stolt av den, sier Olsen!
• iPhone deksler
• Standee
• Vimpler
• T-skjorter
• Bannere (liggende og stående)
Mercedes og Harley Davidson er blant sponsorene og det finnes også muligheter til lokale aktiviteter med deres forhandlere.
Cave har også markert seg på sommerfestivaler.
Henrik Martin Dahlsbakken – regissøren bak filmen – gjestet også lunsjen, og fortalte at han har brukt lang tid på filmen.
Han spurte om kinoene likte markedsmateriellet og ga uttrykk for at han var spent på publikumsbesøket.
Filmen er spilt inn flere steder i Norge: Sognefjorden, Åndalsnes og Fauske, Bodø, og Rognan.


Facebook
RSS